CryEngine z obsługą Vulkana w listopadzie. DX 12 SFR po nowym roku

CryEngine z obsługą Vulkana w listopadzie. DX 12 SFR po nowym roku

Odpowiedzialna za silnik CryEngine, firma CryTek podała do wiadomości publicznej, że zamierza dołączyć do grona deweloperów wspierających API Vulkan - zarówno na komputerach osobistych, jak również urządzeniach mobilnych. Stosowne instrukcje mają pojawić się w CryEngine 5.3, który datowany jest na listopad tego roku.

Spekuluje się, że decyzja o obsłudze Vulkana jest podyktowana ostatnimi ruchami Google - rzeczone środowisko zostało ogłoszone nadrzędnym w systemie Android. Co ważne, CryTek pomimo implementacji Vulkana nie zamierza porzucać DX 12. Po nowym roku powinna ukazać się kompilacja silnika oznaczona jako 5.4, wprowadzająca wsparcie dla Multi-GPU w rozumieniu najnowszego API Microsoftu, czyli algorytm Split-Frame Rendering (SFR). 

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: CryEngine z obsługą Vulkana w listopadzie. DX 12 SFR po nowym roku

 0