Widzimy, że używasz oprogramowania blokującego reklamy, które są wyłącznym źródłem utrzymania serwisu ITHardware.pl. To dzięki nim opłacamy hosting i kupujemy sprzęt pomiarowy. Gwarantujemy Ci, że nie uświadczysz żadnych wyskakujących okienek ani banerów zasłaniających treść. Wesprzyj nas i wyłącz swój AdBlocker!

Hideo Kojima krytykuje Metal Gear Survive i zapowiada premierę Death Stranding przed 2019

Dodano: 18 Wrzesień 2016, 19:43, przez: Jakub Krawczyński
Przeczytano: 169, komentarzy: 0, Żródło: Polygon, IGN

Hideo Kojima jest teraz zajęty tworzeniem nowej gry, pod tytułem Death Stranding i właśnie ją promował na zakończonych już targach Tokyo Game Show. Podczas demonstracji swojej najnowszej produkcji, nie zabrakło pytań o tym, co twórca serii Metal Gear sądzi o Metal Gear Survive - kooperacyjnej strzelaninie sieciowej tworzonej przez Konami bez udziału Kojimy.

Znany japoński reżyser gier mocno zdystansował się od produkcji Konami, zaprzeczając jakoby to on wpadł na pomysł wprowadzenia zombie do uniwersum MGS. Według niego ta seria traktuje o politycznej fikcji i szpiegostwie - nie ma tam miejsca na nieumarłych. "Gdybym nad tą grą pracował, to miałaby ona mechy" - dodał.

Jeśli zaś chodzi o Death Stranding - grę, w którą zaangażowany jest gwiazdor serialu The Walking Dead, Norman Reedus, Kojima podał wstępny termin spodziewanej premiery. Będzie to przed rokiem 2019.


Hideo Kojima i długoletni współpracownik Yoji Shinkawa na scenie na TGS 2016.

Już wcześniej Kojima podał informację, że Death Stranding będzie tytułem z otwartym światem, a na TGS 2016 dodał także, że jego nowa gra będzie zawierać nowatorską formę rozgrywki kooperacyjnej - aczkolwiek będzie posiadać także tradycyjną kampanię dla pojedynczego gracza. Japoński twórca rozważa także umieszczenie w grze pierwszoplanowej roli dla kobiet - casting nie jest jeszcze zamknięty. Death Stranding ma także zaprezentować "inną stronę" Normana Reedusa. Jeśli chodzi o aspekt techniczny, projekt Kojima Productions nie powstaje na opracowanym wewnętrznie przez studio silniku lecz korzysta ze znanego, gotowego engine'u.

Oceń artykuł:
(Głosów: 0)

NAPISZ KOMENTARZ