Widzimy, że używasz oprogramowania blokującego reklamy, które są wyłącznym źródłem utrzymania serwisu ITHardware.pl. To dzięki nim opłacamy hosting i kupujemy sprzęt pomiarowy. Gwarantujemy Ci, że nie uświadczysz żadnych wyskakujących okienek ani banerów zasłaniających treść. Wesprzyj nas i wyłącz swój AdBlocker!

Nowy patch do Uncharted 4 wprowadza obsługę PS4 Pro, HDR i tryb "klasyczny"

Dodano: 05 Listopad 2016, 16:16, przez: Jakub Krawczyński
Przeczytano: 528, komentarzy: 0, Żródło: Gamespot

Premiera PlayStation 4 Pro już w następnym tygodniu, a Naughty Dog opracowało właśnie aktualizację gry specjalnie pod najnowszą konsolę Sony. Łatka dostępna jest już teraz (na normalnej PS4), a dzięki niej gracze otrzymają High Dynamic Range (HDR) oraz między innymi tryb "klasyczny" w multiplayerze.

Zobacz także: lista gier obsługujących dodatkową moc PS4 Pro

Oprócz wsparcia dla PS4 Pro, usprawnień graficznych w formie HDR, łatka poprawi także jakość dźwięku w wersji stereo.

W ramach nowej playlisty dostępnej przez ograniczony czas - Beta Test - będzie można wypróbować tryb Classic (a w przyszłości inne nowe tryby). Ograniczy on mechanikę gry do funkcjonalnego minimum. Zabraknie w nim sklepiku, radaru i mistycznych przedmiotów. Nie można także korzystać z pomagierów, a po otrzymaniu stosownej ilości obrażeń, z miejsca giniemy bez możliwości podniesienia nas. Można za to liczyć na to, że co jakiś czas na mapie będą się pojawiać ciężkie bronie.

Naughty Dog obniżyło też ceny paczuszek z grową walutą (monetami) o 70%, dodało nowe nagrody za mecze rankingowe w ramach właśnie rozpoczętego trzeciego sezonu. Ponadto w samych meczach rankingowych od teraz nie widzimy kto dołączył do lobby póki nie rozpocznie się mecz. Ponadto, przy zmianach szczebli poziomów w obrębie jednej klasyfikacji (np. Silver) nie będą konieczne mecze kwalifikacyjne. Te wymagane będą jedynie przy zmianie rangi (np. z Silver na Gold). Oprócz tego gracze mogą zostać wyrzuceni z rankingowych potyczek za problemy z internetem. Dodatkowo developerzy zadbali o to, by gracze nie byli w stanie chować się za elementy otoczenia znajdujące się całkowicie poza polem widzenia - w ten sposób niemożliwe jest przypadkowe "przyklejenie się" do ściany gdy pragniemy dokonać szybkiego przewrotu.

Oprócz powyższych zmian, łatka wprowadza także poprawki dotyczące stabilności rozgrywki sieciowej, a także trybu kinowego. Obecnie Naughty Dog pracuje nad zupełnie nowym trybem co-op, dodatkowymi mapami oraz innymi atrakcjami.

Oceń artykuł:
(Głosów: 0)

NAPISZ KOMENTARZ