Szef marki Xbox podkreśla różnice między PS4 Pro a Project Scorpio

Szef marki Xbox podkreśla różnice  między PS4 Pro a Project Scorpio

Phil Spencer, odpowiadający za markę Xbox, niedawno udzielił wywiadu na łamach japońskiego Famitsu. Został tam między innymi zapytany wprost przez tamtejszych dziennikarzy, co jego zdaniem jest największą różnicą pomiędzy tymi dwiema konsolami.

Szef Xboksa od razu podkreślił, że opisywanie konsoli nie sprowadza się wyłącznie do rzucenia jakimiś cyframi. Jego zdaniem, gdy inżynierowie zaczęli opracowywać Scorpio, słowem-kluczem była dla nich "równowaga" - pomiędzy pamięcią, CPU i GPU. Według Spencera dobre wyważenie tych trzech elementów jest niezwykle istotne.

Obecnie czynnikiem ograniczającym konsole tej generacji są tabletowe procesory Jaguar o dość niskim taktowaniu, a także wiekowe GPU oparte o układy Bonaire i Pitcairn

Zdaniem Spencera w Project Scorpio nie chodzi tylko o obietnicę 6 teraflopsów, tylko o zrównoważenie wszystkich komponentów, a jego zdaniem gry działające na Scorpio będą się znacząco różnić od tego, co widzimy w tym roku, co sugeruje specjalne starania o jak najlepszą optymalizację.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Szef marki Xbox podkreśla różnice między PS4 Pro a Project Scorpio

 0