W Resident Evil 7 nie zwiększymy FOV ani nie pogramy na monitorze 21:9

W Resident Evil 7 nie zwiększymy FOV ani nie pogramy na monitorze 21:9

Kąt widzenia jest parametrem, który można z łatwością zmienić na PC, nawet w grach będących konsolowymi portami. Jak się okazuje - nie w Resident Evil 7. Deweloperzy z Capcom tłumaczyli ostatnio, dlaczego wartości tej nie da się zwiększyć.

Twórcy uważają, że gra - z artystycznego i technicznego punktu widzenia - jest przystosowana wyłącznie do 90-stopniowego kąta widzenia. Ekipa tworząca Resident Evil 7 eksperymentowała oczywiście z ustawieniami FOV, wychodzącymi powyżej tej wartości, lecz kończyło się to problemami. Na przykład pewne obiekty czy tekstury nie były w pełni wyrenderowane ze względu na konieczność zoptymalizowania wydajności. Poza tym, Capcom sądzi, że zbyt szerokie pole widzenia osłabiłoby atmosferę strachu i poczucie zagrożenia.

Mimo to, w plikach gry znajduje się ustawienie FOVHack, lecz jak się okazuje było ono jedynie wstępnie przygotowane w trakcie prac nad grą i szybko porzucone, co tłumaczy też dlaczego zwiększanie FOV powoduje zawieszenie się gry. W związku z brakiem obsługi szerokich kątów widzenia, Resident Evil 7 nie wyświetla także obrazu w formacie 21:9 (brakujące miejsce wypełniają czarne ramki) i Capcom nie ma obecnie żadnych planów aby zaimplementować wsparcie dla monitorów ultrapanoramicznych.

Resident Evil 7 - bez możliwości edycji FOV i wsparcia 21:9

 

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: W Resident Evil 7 nie zwiększymy FOV ani nie pogramy na monitorze 21:9

 0