Widzimy, że używasz oprogramowania blokującego reklamy, które są wyłącznym źródłem utrzymania serwisu ITHardware.pl. To dzięki nim opłacamy hosting i kupujemy sprzęt pomiarowy. Gwarantujemy Ci, że nie uświadczysz żadnych wyskakujących okienek ani banerów zasłaniających treść. Wesprzyj nas i wyłącz swój AdBlocker!

(Re)Test karty graficznej Nvidia GTX 480 - spotkanie po latach

15 Wrzesień 2016, 22:00, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 14,803, komentarzy: 0
Pamiętacie jeszcze zakurzonego GTX-a 480 z chłodzeniem Accelero, który wywołał spore poruszenie na redakcyjnym profilu w serwisie Facebook? Obiecywałem wówczas, że przemęczę ten akcelerator w najnowszych grach - co nieskromnie mówiąc spotkało się z gromkim entuzjazmem. Słowo...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Acer Predator 17 oraz Asus G752VT - analiza matryc w odniesieniu do...

21 Sierpień 2016, 17:20, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 1,458, komentarzy: 0
W ubiegłym tygodniu Krzyśkowi Opackiemu udało się dowieść, że topowe laptopy gamingowe mogą zapewnić wydajność bliską desktopom. Na tym jednak nie wypada poprzestać, bo poza samym wyrenderowaniem bogatej w szczegóły grafiki, liczy się również sposób jej przekazania, czyli...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

AMD vs Nvidia: Porównanie jakości obrazu

19 Maj 2016, 07:24, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 9,560, komentarzy: 0
Zarzucani zewsząd licznymi testami kart graficznych, skumpiamy się głównie na wydajności, zapominając zupełnie o innym ważnym aspekcie, jakim jest jakość generowanego obrazu. Teoretycznie, w erze sygnału cyfrowego nie powinno być żadnych różnic, jednak czasami można spotkać...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

AOC G2260VWQ6. Test taniego monitora z technologią AMD FreeSync

24 Marzec 2016, 14:05, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 10,299, komentarzy: 0
Kiedy AMD zapowiadało FreeSync, jako główną zaletę tej techniki dynamicznej synchronizacji wymieniano brak opłat licencyjnych, co rzekomo miało się przełożyć na przewagę nad konkurencyjnym NVIDIA G-Sync. Rzeczywistość jednak zrewidowała buńczucne hasła marketingowców, bo choć...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

AVerMedia Live Gamer Extreme. Test urządzenia do przechwytywania...

26 Lipiec 2016, 12:30, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 969, komentarzy: 0
Dynamiczny rozwój programowych metod przechwytywania obrazu sprawił, że sprzętowe nagrywarki stopniowo tracą popularność, a wśród graczy pecetowych niemal kompletnie wyparło je oprogramowanie takie jak AMD GVR czy Nvidia ShadowPlay. Nie oznacza to jednak braku zapotrzebowania na...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Battlefield 1 - Wrażenia z bety

01 Wrzesień 2016, 10:00, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 1,995, komentarzy: 0
Błotniste, przesiąknięte odorem okopy, huk salw artyleryjskich, samobójcze szarże w krzyżowym ogniu karabinów maszynowych. Oto I Wojna Światowa w pigułce. Konflikt, który na niespełna cztery i pół roku pogrążył w chaosie znaczną część świata, by na zawsze zmienić...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

BitFenix Pandora ATX - test eleganckiej obudowy z wyświetlaczem

14 Sierpień 2016, 23:14, przez: Damian Włodarski
Przeczytano: 1,542, komentarzy: 0
BitFenix to firma cechująca się niecodziennym podejściem do tematyki obudów komputerowych. Od początku istnienia proponowała klientom nieszablonowe produkty, które na tle konkurencji wyróżniały się przede wszystkim nietuzinkowym wyglądem, często również odważną...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Call of Duty: Infinite Warfare - Recenzja gry

16 Listopad 2016, 16:35, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 2,375, komentarzy: 0
Z serią Call of Duty wiąże się swoisty paradoks. Pierwsze zapowiedzi zalewane są falą pomyj, a środowisko graczy wiesza na deweloperach psy za wtórność gameplay'u - po czym lekką ręką 10 mln osób biegnie do sklepów po swą kopię. I tak co roku. CoD-a umiłowali sobie...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Czy AMD rzeczywiście wykastrowało GCN 1.0 z Async Compute?...

09 Grudzień 2016, 07:20, przez: Piotr Urbaniak
Przeczytano: 6,506, komentarzy: 0
Pamiętacie wczorajszy donos z forum reddit o możliwości programowego usunięcia wsparcia dla obliczeń asynchronicznych z kart graficznych AMD w architekturze Graphics Core Next 1. generacji? Jako, iż materiał ten wywołał spore poruszenie na facebookowym profilu, wspólnie zdecydowaliśmy się...
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Dishonored 2 - Recenzja gry

18 Listopad 2016, 22:15, przez: Jakub Krawczyński
Przeczytano: 3,958, komentarzy: 0
"Sleeper hit" to określenie stosowane w przemyśle rozrywkowym w odniesieniu do produktu (czy też jak kto woli "dzieła intelektualnego"), które nie miało ogromnej kampanii marketingowej i szumu medialnego, a co za tym idzie branża nie widziała w nim potencjalnego megahitu...
CZYTAJ CAŁOŚĆ