Hitman 3 - Intel pomaga w optymalizacji. Gra wykorzysta możliwości CPU z dużą liczbą rdzeni

Hitman 3 - Intel pomaga w optymalizacji. Gra wykorzysta możliwości CPU z dużą liczbą rdzeni

IO Interactive szykuje się do styczniowej premiery gry Hitman 3 i twórcy chwalą się, że wprowadzili wiele zmian w swoim silniku Glacier Engine, by zoptymalizować wydajność w szerokim zakresie konfiguracji sprzętu. Co więcej, twórcy chwalą się także współpracą z Intelem, co przełożyć ma się na zwiększenie poziomu detali otoczenia w grze dla osób, które posiadają procesor z ośmioma lub większą liczbą rdzeni. Jest to bardzo dobra wiadomość, ponieważ, jak powszechnie wiadomo, pomimo faktu, że liczba rdzeni w CPU w ostatnich latach mocno podskoczyła, to gry komputerowe wciąż mają duże problemy, by odpowiednio wykorzystać ten potencjał. Pytanie tylko, jak współpraca z Intelem wpłynie na wykorzystanie dużej liczby rdzeni w procesorach AMD?

IO Interactive chwali się współpracą z Intelem, co przełożyć ma się na zwiększenie poziomu detali otoczenia w grze Hitman 3 dla osób, które posiadają procesor z ośmioma lub większą liczbą rdzeni.

Hitman 3 zmierza niemal na wszystkie możliwie platofrmy, począwszy od PC (Epic Game Store) przez konsole starszej generacji (PS4 i Xbox One), po next-geny (PS5 i Xbox Series X/S), a także streamingowy serwis Google Stadia. Cieszy zatem fakt, że twórcy dużą uwagę przykładają do pecetowej edycji, która przez wielu producentów często traktowana jest po macoszemu. Warto też odnotować, że za pomocą centralnego huba w grze będziemy mogli pobrać lokacje z dwóch poprzednich odsłon serii i cieszyć się nimi w nowej wersji z poprawionym renderowaniem, animacjami czy sztuczną inteligencją. Jak wynika ze specyfikacji opublikowanej w sklepie Epic Store, Hitman 3 uruchomiony będzie mógł być nawet na słabszych komputerach, które mają swoje lata na karku. Wystarczy tu bowiem procesor Intel Core I5-2500K (lub AMD Phenom II X4 940) sparowany z kartą graficzną Nvidia GeForce GTX 660 (lub AMD Radeon HD 7870) i 8 GB pamięci RAM (przyda się też 80 GB wolnej przestrzenii na dysku). 

Rekomendowana konfiguracja obejmuje zaś procesor Intel Core i7-4790, grafikę Nvidia GeForce GTX 1070 lub AMD Radeon Vega 56, jak również 16 GB RAM. Na szczęście IO Interactive zamierza także wykorzystać potencjał graczy, którzy posiadają high-endowe PC wyposażone w CPU z 8 lub większą liczbą rdzeni. Jeśli posiadamy takowy procesor możemy liczyć na bardziej zaludnione lokacje (nawet 300 NPC-ów w pojedynczej lokacji) i bardziej zaawansowaną destrukcję otoczenia. Twórcy pracują także nad wsparciem dla funkcji Variable Rate Shading z pakietu DirectX 12, która zadebiutowała w 2019 roku i jej celem jest wyciśnięcie dodatkowej wydajności z kart graficznych, w szczególności przy wyższych rozdzielczościach, takich jak 1440p czy 4K. Niestety ray tracing nie będzie wspierany na starcie, ale zostanie dodany w ramach aktualizacji udostępnionej w późniejszym okresie 2021 roku.        

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Hitman 3 - Intel pomaga w optymalizacji. Gra wykorzysta możliwości CPU z dużą liczbą rdzeni

 0