The Last of Us Part I na PC otrzymał aktualizację z ponad 40 poprawkami

The Last of Us Part I na PC otrzymał aktualizację z ponad 40 poprawkami

The Last of Us Part I w wersji PC prezentuje się fatalnie. Naughty Dog przeprosiło za niedoróbki i wydało aktualizację zawierającą przeszło 40 poprawek, która waży 14 GB. Powinna też poprawić wydajność gry.

The Last of Us Part I nie zaliczył udanego początku na komputerach ze względu na kłopoty z wydajnością a przede wszystkim liczne błędy, które niekiedy są wręcz kuriozalne. Naughty Dog przeprosiło graczy za wpadkę i zapowiedziało update, który właśnie trafił do posiadaczy edycji PC. Aktualizacja oznaczona numerem 1.0.2.0 wprowadza ponad 40 poprawek i waży 14 GB. Jest to czwarta łatka udostępniona od debiutu gry 28 marca. „Aktywnie optymalizujemy, pracujemy nad stabilnością gry i wdrażamy dodatkowe poprawki, które będą uwzględniane w regularnie wydawanych przyszłych aktualizacjach” - napisało studio. Co takiego naprawiono tym razem?

Naughty Dog opublikowało aktualizację do The Last of Us Part I, która zawiera ponad 40 poprawek.

The Last of Us Part I otrzymuje aktualizację z 40 poprawkami

Usprawniono renderowanie tekstur, zmniejszając zasobożerność tytułu na podzespoły komputera. Powinno być teraz mniej crashy, a gra ma działać stabilniej. Naprawiono błąd, przez który drążki analogowe kontrolerów DualSense i Xbox nie reagowały, wyeliminowano błąd, w wyniku którego niepożądane efekty dźwiękowe były odtwarzane zarówno w menu głównym, jak i w menu „Opcje” w grze. Naprawiono problem z nieprawidłowym wyświetlaniem interfejsu użytkownika. Od teraz nie powinniśmy nieoczekiwanie spotkać mokrych postaci podczas przerywnika filmowego.

Rozwiązano problemy ze źle ładującymi się teksturami postaci, ich animacjami, jak również skupiono się na innych kwestiach technicznych. Naprawiono problem polegający na tym, że w przypadku kart graficznych AMD z serii RX 5700 i RX 6600 stosowane były nieprawidłowe domyślne ustawienia graficzne. To nie koniec poprawek, zaś deweloperzy uważnie śledzą raporty od graczy, które mają im pomóc w dalszej poprawie komputerowej edycji The Last of Us Part I.

Wpadka Naughty Dog

Port The Last of Us Part I na PC jest mocno krytykowany za słabą wydajność i częste awarie, z kolei gracze Steam Deck w szczególności zwracali uwagę na poważne problemy, takie jak wyjątkowo niska liczba klatek na sekundę na najniższych ustawieniach. Warto zaznaczyć, iż produkcja nie została zweryfikowania na urządzeniu Valve i nie jest to kwestia priorytetowa dla twórców, którzy większą wagę przykuwają do łatania gry. „I chociaż wiemy, że wielu graczy chciałoby zagrać w The Last of Us Part I na Steam Deck, priorytetowo traktujemy poprawki i łatki przed przesłaniem ich do weryfikacji”.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: The Last of Us Part I na PC otrzymał aktualizację z ponad 40 poprawkami

 0