W LinkedIn pojawią się gry. Firma chce zachęcić użytkowników do korzystania z serwisu

W LinkedIn pojawią się gry. Firma chce zachęcić użytkowników do korzystania z serwisu

LinkedIn, platforma społecznościowa należąca do Microsoftu jest wykorzystywana do kontaktów biznesowych, a także nawiązywania relacji zawodowych oraz poszukiwania pracy. Może nie być to jedyne przeznaczenie serwisu, ponieważ doda on gry jako usługę.

LinkedIn, który większości użytkowników kojarzy się jako serwis związany z pracą, podobno chce oferować również gry. LinkedIn chce tym krokiem wydłużyć czas, jaki użytkownicy spędzają na platformie i zachęcić ich do rywalizacji oraz pogłębiania relacji. Portal TechCrunch dowiedział się i potwierdził, że firma prowadzi już odpowiednie prace, aczkolwiek same produkcje będą typowymi zabijaczami czasu bazującymi na łamigłówkach. Na początkowej liście są mało komu mówiące Queens, Inference i Crossclimb.

LinkedIn zamierza dodać do serwisu gry oparte na łamigłówkach.

Badacze aplikacji odnaleźli kod wskazujący, iż prace LinkedIn faktycznie trwają. Jedna z nich, Nima Owji, powiedziała, że pomysł, z którym najwyraźniej eksperymentuje serwis społecznościowy, polega na generowaniu wyników graczy według miejsc pracy, a same przedsiębiorstwa są „klasyfikowane” na podstawie tych wyników.

Rzecznik LinkedIn potwierdził, że platforma działa nad udostępnieniem gier, ale nie wiadomo jeszcze kiedy moment ten nastąpi. „Będziemy dodawać do LinkedIn gry oparte na łamigłówkach, aby pozwolić na odrobinę zabawy, pogłębić relacje i miejmy nadzieję, stworzyć okazję do rozmów”.

Przedstawiciel serwisu dodał, że zdjęcia udostępnione przez badacza w serwisie X nie są najnowszymi wersjami projektu. Nie chciał też powiedzieć czy i w jaki sposób Microsoft jest zaangażowany w projekt gier na LinkedIn.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: W LinkedIn pojawią się gry. Firma chce zachęcić użytkowników do korzystania z serwisu

 0