Witchfire - gra The Astronauts z przybliżoną datą premiery i nową rozgrywką

Witchfire - gra The Astronauts z przybliżoną datą premiery i nową rozgrywką

The Astronauts to studio założone przez Adriana Chmielarza wraz z Andrzejem Poznańskim i Michałem Kosieradzkim, którzy tworzyli Peaple Can Fly (Painkiller, Bulletstorm oraz Gears of War: Judgement), ale po przejęciu PCF przez Epic Games postanowili pójść na swoje i stworzyli nowy podmiot. Szybko też zyskali rozgłos za sprawą bardzo dobrze przyjętego Zaginięcia Ethana Cartera, a przed rokiem ujawnili nowy projekt o nazwie Witchfire, ale po pierwszej, bardzo obiecującej prezentacji, w temacie nastała długo cisza. Astronauci postanowili w końcu zabrać głos i nie tylko ujawnili trzy krótkie fragmenty gameplayu, ale i podzieli się też ciekawymi informacjami na temat tego projektu. Warto zacząć od tego, że twórcy wprost podają, że nie powinniśmy oczekiwać premiery w przyszłym roku, ale Witchfire trafi na rynek najprawdopodobniej w 2020 roku.

Twórcy wprost podają, że nie powinniśmy oczekiwać premiery w przyszłym roku, ale Witchfire trafi na rynek najprawdopodobniej w 2020 roku.

Witchfire to pierwszoosobowy shooter, który koncertować ma się na rozgrywce, a konkretniej wyzwaniu oraz osiąganiu mistrzostwa. Oznacza to zapewne, że gra nie będzie łatwa, a my będziemy musieli udowodnić swoje umiejętności w boju, choć podobno dróg do ostatecznego zwycięstwa jest wiele, co sugeruje możliwe różne narzędzia czy umiejętności, jakimi będziemy mogli się posłużyć. Co wyraźnie podkreślają twórcy, Witchfire nie będzie grą napędzaną historią i fani ciekawych opowieści podawanych wprost, w postaci scenek przerywnikowych, mogą być zawiedzeni. The Astronauts zapewniają jednak, że gra ma swój lore, który trzeba odkryć i odszyfrować . Takie podejście, wraz z wysokim poziomem trudności i stylistyką gry, nasuwa skojarzenia z Bloodborne od From Software czy też serią Dark Souls.

Producent wprost przyznaje, że przy tak małym zespole, jaki jest The Astronauts, które tworzy zaledwie 8 osób, byłoby fizycznie niemożliwe przygotowanie gry z filmowym rozmachem. Poza tym, deweloper przekonuje, że serce tego projektu znajduje się w innym miejscu, a wkrótce przedstawić ma konkrety. Poza tym, polskie studio tłumaczy, że prace nad projektem idą powoli przy tak małym zespole (pomimo wykorzystania łatwego silnika Unreal Engine 4 i posiłkowania się outsourcingiem), ale nie zamierzają tego zmieniać i ekipa powiększyć ma się jedynie jeszcze o jednego programistę. Dlatego też przez ostatni rok zapadła cisza w temacie, a premiera jest jeszcze wciąż dość odległa. Mimo wszystko Witchfire zapowiada się bardzo ciekawe, a znając dotychczasowe dokonania Adriana Chmielarza i jego kolegów, jesteśmy spokojni o końcową jakość. Trzymamy więc kciuki i wypatrujemy kolejnych informacji na temat tego projektu.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Witchfire - gra The Astronauts z przybliżoną datą premiery i nową rozgrywką

 0