Xiaomi Redmi Note 9 Pro stanął w płomieniach. Firma odpowiada: "szkoda spowodowana przez klienta"

Xiaomi Redmi Note 9 Pro stanął w płomieniach. Firma odpowiada: "szkoda spowodowana przez klienta"

Pojawiły się doniesienia o niecodziennym incydencie ze smartfonem Xiaomi w roli głównej. Użytkowniczka Priyanka Pavra poinformowała za pośrednictwem Twittera, że podarowany bratu w grudniu 2020 roku telefon Redmi Note, w dniu 28 kwietnia stanął w płomieniach. Posiadacz smartfona ugasił smartfona, natychmiastowo polewając go wodą. Priyanka udostępniła dwa zdjęcia spalonego urządzenia i poprosiła Xiaomi o wyjaśnienia i pomoc. Zdjęcie sugeruje, że uszkodzony telefon należy do serii Redmi Note 9. Może to być Redmi Note 9 lub Note 9 Pro. Producent smartfona odpowiedział na tweeta z pytaniem o szczegóły i obiecał zbadać sprawę.

Xiaomi bardzo często nie przyznaje się do winy w przypadku wad swoich smartfonów, po cichu wymieniając użytkownikom spalony sprzęt na nowy. Tym razem firma również już na samym wstępie twierdzi, że jest to "szkoda spowodowana przez klienta".

"Kupiłam ten telefon w grudniu dla mojego młodszego brata, a dziś kilka minut temu zaczął palić, przestraszył się i polał go wodą, ponieważ widział już, jak wiele osób informowało wybuchach telefonów" - napisała Priyanka. Xiaomi poinformowało India Today Tech, że jego zespół bada sprawę, a wstępne ustalenia sugerują, że uszkodzenie nastąpiło z powodu siły zewnętrznej - czyli standardowo wina użytkownika. Firma jest również w kontakcie z Priyanka w celu rozwiązania problemu.

"W Redmi India bezpieczeństwo klientów jest sprawą najwyższej wagi i traktujemy takie sprawy niezwykle poważnie. Wszystkie nasze urządzenia przechodzą przez różne poziomy rygorystycznych testów jakości, aby zapewnić, że jakość urządzenia nie jest zagrożona na żadnym poziomie. Na tym etapie nasz zespół bada tę sprawę, aby ustalić przyczynę. Na podstawie naszego wstępnego dochodzenia, szkoda została spowodowana siłą zewnętrzną, a zatem została sklasyfikowana jako "szkoda spowodowana przez klienta". Jesteśmy w kontakcie z klientem, aby upewnić się, że sprawa zostanie rozwiązana jak najszybciej"- powiedział rzecznik Xiaomi. To nie pierwszy raz, kiedy taki incydent wyszedł na jaw w Indiach. W zeszłym roku Redmi Note 6 Pro zapalił się w lokalnym warsztacie w Gujarat i został całkowicie zniszczony. Xiaomi przekazało również nową jednostkę klientowi, któremu zapalił się Redmi Note 7 Pro.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Xiaomi Redmi Note 9 Pro stanął w płomieniach. Firma odpowiada: "szkoda spowodowana przez klienta"

 0