Patriot Viper RGB 2x8 GB DDR4-3000 CL 15 – test kolorowych pamięci RAM

Patriot Viper RGB 2x8 GB DDR4-3000 CL 15 – test kolorowych pamięci RAM

Test Patriot Viper RGB - wydajność w grach

Część poświęconą wydajności praktycznej rozpoczynamy od duetu wojennych gier akcji, Battlefield 1 oraz Battlefield 4, a także Counter-Strike: Global Offensive, wyprodukowanej przez Hidden Path Entertainment (do spółki z Valve Corporation). Z kolei za stworzenie dwóch pierwszych tytułów odpowiada szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i nie jest to jedyny łączący je fakt. Zarówno jedna, jak i druga produkcja bazuje na silniku Frostbite w wersji 3.0, przy czym nieco inna jest lista wspieranych API. Starszy Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (wyłącznie dla kart AMD), podczas gdy Battlefield 1 pozwala wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. Wymagania odnośnie procesora są umiarkowane, przynajmniej w trakcie kampanii dla pojedynczego gracza, ale na potrzeby rozgrywki sieciowej warto zaopatrzyć się w wydajne CPU (identycznie jak w przypadku CS: GO). Jeżeli zaś chodzi o API, to pozostałem przy klasycznym DirectX 11, ze względu na całą gamę problemów związanych z niskonarzutowymi alternatywami - przede wszystkim chodzi o przycięcia animacji, skutecznie obniżające komfort rozgrywki.

Battlefield 1

Battlefield 4

Counter-Strike: Global Offensive

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Patriot Viper RGB 2x8 GB DDR4-3000 CL 15 – test kolorowych pamięci RAM

 0