Quake II RTX - porównanie ustawień graficznych
Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, prezentujące jakość oprawy graficznej przy różnych ustawieniach globalnego oświetlenia (profile wysoki, średni oraz niski). Tak jak pisałem wcześniej, jest to opcja, która najmocniej wpływa na wydajność, podczas gdy na generowany obraz w zasadzie nieznacznie, tak więc to przede wszystkim na niej należy się skupić, jeśli płynność animacji jest niesatysfakcjonująca. Ponadto, zdecydowałem się również na pokazanie, jak wygląda gra bez włączonego odszumiania, a także w trybie pauzy, gdzie mamy większą liczbę próbek na piksel (ang. samples per pixel; spp) oraz brak innych uproszczeń, co eliminuje konieczność użycia algorytmów odszumiających, ale jednocześnie sprawia, że pojedyncza klatka tworzy się naprawdę długo. Można to potraktować w kategorii rozważań na temat tego, jak Quake II RTX mógłby wyglądać, gdyby karty graficzne były co najmniej kilka razy wydajniejsze. Oprócz mapy Comm Center, zrzuty obejmują również lokację Installation, gdzie można obserwować odbicia na wodzie.
Comm Center
Ustawienia wysokie
Ustawienia średnie
Ustawienia niskie
Ustawienia wysokie, bez odszumiania
Ustawienia wysokie, tryb pauzy
Installation
Ustawienia wysokie
Ustawienia średnie
Ustawienia niskie
Ustawienia wysokie, bez odszumiania
Ustawienia wysokie, tryb pauzy
Pokaż / Dodaj komentarze do: Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX