Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Quake II RTX - porównanie ustawień graficznych

Poniżej znajdują się zrzuty ekranu, prezentujące jakość oprawy graficznej przy różnych ustawieniach globalnego oświetlenia (profile wysoki, średni oraz niski). Tak jak pisałem wcześniej, jest to opcja, która najmocniej wpływa na wydajność, podczas gdy na generowany obraz w zasadzie nieznacznie, tak więc to przede wszystkim na niej należy się skupić, jeśli płynność animacji jest niesatysfakcjonująca. Ponadto, zdecydowałem się również na pokazanie, jak wygląda gra bez włączonego odszumiania, a także w trybie pauzy, gdzie mamy większą liczbę próbek na piksel (ang. samples per pixel; spp) oraz brak innych uproszczeń, co eliminuje konieczność użycia algorytmów odszumiających, ale jednocześnie sprawia, że pojedyncza klatka tworzy się naprawdę długo. Można to potraktować w kategorii rozważań na temat tego, jak Quake II RTX mógłby wyglądać, gdyby karty graficzne były co najmniej kilka razy wydajniejsze. Oprócz mapy Comm Center, zrzuty obejmują również lokację Installation, gdzie można obserwować odbicia na wodzie.

Comm Center

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia średnie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia niskie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie, bez odszumiania

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie, tryb pauzy

Installation

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia średnie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia niskie

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie, bez odszumiania

Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

Ustawienia wysokie, tryb pauzy

Pokaż / Dodaj komentarze do: Quake II RTX - test wydajności kart GeForce RTX oraz GeForce GTX

 0