Test Ryzen 7 4800H/Core i7-10750H: wydajność w grach
Następne w kolejce są produkcje całkiem sprawnie radzące sobie z wielowątkowością. Mowa o Crysis 3 autorstwa Crytek, Dying Light rodzimego studia Techland i Rise of the Tomb Raider od Crystal Dynamics. Choć warto dodać, że w przypadku pierwszej z wymienionych gier solidne wykorzystanie wątków dotyczy przede wszystkim (de facto wyłącznie) mapy Witamy w dżungli, gdzie obserwujemy zaawansowaną fizykę trawy. Pozostała część rozgrywki to już zupełnie inna charakterystyka obciążenia procesora, stąd uzupełniający test na planszy Źródło wszelkiego zła. Gwoli ścisłości nadmienię jeszcze, że w Rise of the Tomb Raider wybrałem nowsze API, DirectX 12, gdyż starsze rozwiązanie nie pozwala wykrzesać pełni potencjału wielowątkowych CPU.
Crysis 3
Dying Light
Rise of the Tomb Raider
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Ryzen 7 4800H kontra Core i7-10750H. Dogrywka testu procesorów laptopowych