Test płyt głównych GIGABYTE X570 AORUS MASTER oraz MSI MEG X570 ACE

Test płyt głównych GIGABYTE X570 AORUS MASTER oraz MSI MEG X570 ACE

Test płyt głównych X570: wydajność w grach

Część poświęconą wydajności praktycznej rozpoczynamy od wojennej gry akcji, Battlefield 4, a także Counter-Strike: Global Offensive, wyprodukowanej przez Hidden Path Entertainment (do spółki z Valve Corporation). Z kolei za stworzenie pierwszego z wymienionych tytułów odpowiada szwedzkie studio EA DICE (niegdyś po prostu DICE) i rzeczona produkcja, bazująca na silniku Frostbite w wersji 3.0, jest rodzynkiem, jeśli chodzi o listę wspieranych API. Battlefield 4 obsługuje DirectX 11 oraz Mantle (wyłącznie dla kart AMD), w przeciwieństwie do kolejnych części, pozwalających wybrać między DirectX 11 a nowszym DirectX 12. Wymagania odnośnie procesora są umiarkowane, przynajmniej w trakcie kampanii dla pojedynczego gracza, ale na potrzeby rozgrywki sieciowej warto zaopatrzyć się w wydajne CPU (identycznie jak w przypadku CS: GO).

Battlefield 4

Counter-Strike: Global Offensive

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Test płyt głównych GIGABYTE X570 AORUS MASTER oraz MSI MEG X570 ACE

 0