AMD naprawia ray tracing, FSR 4 trafia do 85 gier z FSR 3.1

AMD naprawia ray tracing, FSR 4 trafia do 85 gier z FSR 3.1

AMD udostępniło nowe sterowniki graficzne Adrenalin 25.9.1, które zapewniają wsparcie dla technologii FSR 4 w ponad 85 grach. To oznacza, że produkcje obsługujące wcześniej FSR 3.1 z DirectX 12 mogą korzystać z ulepszonej wersji tego rozwiązania.

Wśród nowych tytułów, które zyskały wsparcie dla FSR 4, znajdują się Borderlands 4 oraz Hell Is Us, a także inne gry, które wcześniej wspierały FSR 3.1. Choć FSR 4 w pełni działa tylko na kartach graficznych RDNA 4, użytkownicy z RDNA 3 mogą korzystać z tej technologii przy zastosowaniu obejścia dostępnego jedynie w systemie Linux.

AMD Adrenalin 25.9.1: Ponad 85 gier z obsługą FSR 4 oraz liczne poprawki i optymalizacje

Sterowniki pozwalają uzyskać lepszą jakość obrazu w wielu grach, poprawiając efekty wizualne nawet w trybach wydajności i zrównoważonym, w porównaniu do FSR 3.1. Na obsługę Vulkan trzeba jeszcze poczekać. Obecnie nie ma dostępnych narzędzi do obsługi Vulkan w kontekście FSR 4.

AMD udostępniło nowe sterowniki graficzne Adrenalin 25.9.1, które dodają wsparcie dla technologii FSR 4 w ponad 85 grach.

Poza dodaniem nowych gier, AMD skupiło się także na naprawie wielu błędów. Zaktualizowane sterowniki rozwiązują problemy z wydajnością i awariami w takich grach jak Mafia: The Old Country, WUCHANG: Fallen Feathers czy Monster Hunter Wilds.

Dodatkowo, poprawiono błędy związane z wykrywaniem kontrolerów PlayStation VR w SteamVR oraz stabilnością aplikacji podczas grania i nagrywania w grach z włączonym śledzeniem promieni na kartach z serii RX 7000.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD naprawia ray tracing, FSR 4 trafia do 85 gier z FSR 3.1

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł