AMD FidelityFX SDK 2.0. Przełom w technologii FSR 4. Może ulepszyć tysiące gier

AMD FidelityFX SDK 2.0. Przełom w technologii FSR 4. Może ulepszyć tysiące gier

AMD zaprezentowało swoje nowe narzędzie FidelityFX SDK 2.0 oraz zapowiedziało udostępnienie FidelityFX Super Resolution 4.0.2 twórcom gier. Nowa wersja FidelityFX zawiera między innymi narzędzia oparte na uczeniu maszynowym (ML) i technologię FSR Redstone.

FidelityFX SDK 2.0 oferuje szereg udoskonaleń, które mają pomóc w integracji nowych technologii, jak FSR 4, oraz ulepszeń w generowaniu klatek w czasie rzeczywistym. Z kolei gry, które już wcześniej wspierały FSR 3.1 i nowsze wersje, będą mogły automatycznie aktualizować się do FSR 4 za sprawą sterowników AMD Software: Adrenalin Edition.

FidelityFX SDK 2.0: nowe technologie FSR 4, Neural Rendering i FSR Redstone dla deweloperów

Z kolei wersja FSR 3.1.5 dostępna w nowym SDK to niewielka aktualizacja, która wprowadza lepsze wsparcie dla kart graficznych z serii Radeon RX 7000 i starszych. Ponadto, AMD wprowadza wersję FSR 4.0.2 w ramach GPUOpen, która daje deweloperom dostęp do najnowszych metod skalowania i generowania klatek.

AMD FSR

Przy tym wszystkim, przejście z FSR 3.1 na FSR 4 nie sprawi deweloperom większych trudności, ponieważ oba systemy bazują na tej samej API. Deweloperzy dostaną także prekompilowane biblioteki DLL oraz wtyczkę dla Unreal Engine, co ułatwi integrację tej technologii w grach.

FidelityFX SDK 2.0 z FSR 4.0.2 wymaga karty graficznej Radeon RX 9000 lub nowszej, natomiast dla wersji FSR 3.1.5 wystarczy GPU obsługujące Shader Model 6.2 i nowsze.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD FidelityFX SDK 2.0. Przełom w technologii FSR 4. Może ulepszyć tysiące gier

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł