Czerwoni uchylili rąbka tajemnicy w sprawie nowego pakietu funkcji o nazwie FSR Redstone. Ma on być wprowadzony jeszcze w tym roku i został stworzony do poprawy wydajności i jakości obrazu w grach.
AMD stworzyło nowy zestaw funkcji o nazwie FSR Redstone. Pojawią się one wraz z jedną z przyszłych aktualizacji w tym roku. Już teraz jednak wczesne wsparcie można zaobserwować w FSR 3.1.4 w ramach FidelityFX SDK 1.1.4. To co zostało przez AMD nazwane FSR Redstone wykorzystuje uczenie maszynowe oraz renderowanie neuronowe. Celem jest osiągnięcie lepszej jakości obrazu i poprawa wydajności w grach.
To co zostało przez AMD nazwane FSR Redstone wykorzystuje uczenie maszynowe oraz renderowanie neuronowe.
W ramach FSR Redstone dostępne są cztery funkcje dla kart graficznych z serii Radeon RX 9000:
-
Buforowanie promieniowania neuralnego – wykorzystuje model uczenia maszynowego do nauki zachowania światła i przewidywania scen w celu wydajnego, rzeczywistego oświetlenia globalnego w czasie rzeczywistym.
-
Odnawianie promieni ML – trenowane na zaszumionych, nisko próbkowanych renderach w celu przewidywania i filtrowania ziarnistego szumu w czasie rzeczywistym, zapewniając ostrzejszy obraz przy jednoczesnym obniżeniu całkowitego kosztu renderowania.
-
Superrozdzielczość ML – odtwarza obrazy o niskiej rozdzielczości w czasie rzeczywistym, oferując ich przeskalowane wersje o wyższej jakości.
-
Generowanie klatek ML – dodaje sztuczne klatki pomiędzy rzeczywiście renderowane, aby zwiększyć wydajność.
AMD stworzyło także wtyczkę dla Unreal Engine 5, dzięki czemu twórcy mogą łatwo zintegrować gry na tym silniku z FSR 3.1.4. Nowość w postaci FSR Redstone ma nadejść jeszcze w tym roku, choć Czerwoni nie sprecyzowali, kiedy dokładnie.

Pokaż / Dodaj komentarze do: AMD szykuje rewolucję. FSR Redstone ma zniszczyć konkurencję jeszcze w tym roku