Anthem pozwoli dezaktywować opcję informującą o zadanych wrogom obrażeniach

Anthem pozwoli dezaktywować opcję informującą o zadanych wrogom obrażeniach

Twórcy Anthem postanowili wprowadzić opcję modyfikacji dla wielu jednego z bardziej kontrowersyjnych elementów dostępnych w całej grze. 

Podczas prezentacji na targach E3 mogliśmy doszukać się informacji o widocznym podczas grania procencie zadanych oponentom obrażeń. Jednak jak zdradzili autorzy ów element będzie można całkowicie dezaktywować. Potwierdzone zostało to przez jednego z deweloperów, który opublikował screen z menu ustawień. O dziwo przytoczona opcja zdołała wywołać dość mieszane uczucia wśród fanów wyczekujących na tytuł, ponieważ ich zdaniem zaburzała realizm prezentowanego świata. Dla osób, które mimo wszystko pragną pozostać przy tej funkcji przewidziano drobną customizację poprzez zmniejszenie bądź powiększenie wyświetlanych na ekranie cyfr. Jak więc widzimy ekipa postanowiła sprostać oczekiwaniom klientów dzięki czemu dosłownie każda strona barykady będzie zadowolona. 

Widoczny podczas prezentacji gry licznik zadanych wrogom obrażeń będzie można według zapewnień twórców całkowicie wyłączyć lub odrobinę zmodyfikować.

Anthem jest najnowszym dzieckiem BioWare, które pragnie zatrzeć złe wrażenie powstałe po wypuszczeniu niechlubnego Mass Effecta: Andromedy. Jak pokazują dotychczasowe materiały z pewnością nie musimy się obawiać powtórki scenariusza z kosmicznej sagi. Najnowszą grę z elementami RPG oraz MMO osadzono w klimatach sci-fi. W produkcji wcielamy się w rolę tzw. wolnych strzelców, czyli ochotników wyposażonych w specjalny pancerz, którzy muszą stawić czoła wrogim bestiom zagrażającym bezpieczeństwu planety. Schemat rozgrywki sprowadza się do eksploracji dość sporych rozmiarów świata. Anthem stawia wyłącznie na sieciowy model zabawy. Premiera odbędzie się 22 lutego 2019 roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Komentarze do: Anthem pozwoli dezaktywować opcję informującą o zadanych wrogom obrażeniach