Konkurencji lubią sobie wbijać szpilki, a Samsung oraz Apple nie stanowią wyjątku. Samsung ponownie uderzył w Apple, wytykając mu brak innowacyjności oraz składanych smartfonów.
Samsung grilluje Apple
Samsung zaprezentował reklamę, w której kolejny raz wyśmiał Apple. Tym razem odniósł się do braku składanego iPhone'a, a także braku innowacyjności marki. Całość oznaczył jabłkiem jasno nawiązującym do loga Apple. Reklamę przygotował amerykański oddział Samsunga i ma on zareklamować składaną serię Galaxy, ale przy okazji nie obyło się bez grillowania konkurenta.
Samsung ponownie wbija szpilkę Apple i wyśmiewa brak innowacyjności u konkurenta.
If you try to fit in, you won’t stand out.
— Samsung Mobile US (@SamsungMobileUS) November 21, 2024
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎
🍎🍎🍎🍎🍎 🛸 🍎🍎🍎🍎🍎
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎 #UpgradeYourUpgrade with #GalaxyAI pic.twitter.com/WtfWDFIVd2
Materiał „Simon Says” zaczyna się od uszczypliwości wobec sloganu Apple „think different”, następnie lektor dopowiada „ale bez przesady” (but not too different). Reklama również kpi z użytkowników Apple, sugerując, że mają mentalność owcy, jeśli chodzi o kupowanie produktów Apple.
Chodzi o to, że fani Apple dokonują częstej wymiany smartfonów na nowsze modele, nawet jeżeli te oferują ledwie kilka nowych funkcji.
Reklama kończy się słowami „Nikt nie powinien czekać na innowację”.
Najnowszy spot reklamowy Samsunga ma za zadanie podkreślić cechy Galaxy Z Fold6 oraz Galaxy Z Flip6, przy jednoczesnym wyśmianiu braku innowacyjności u Apple.
Pierwszy Galaxy Fold – gdy nie miał Z w nazwie – zadebiutował na rynku pod koniec 2019 roku. Został opóźniony o kilka miesięcy po tym, jak recenzenci z egzemplarzami odkryli, że ekrany pękają z powodu zanieczyszczeń przedostających się pod wyświetlacz przez środkowe zagięcie.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Samsung wbija szpilkę Apple. "Myśl inaczej, ale bez przesady"