Piekło zamarzło, Apple obniża koszty dla klientów. Wraca rozwiązanie z 2015 roku

Piekło zamarzło, Apple obniża koszty dla klientów. Wraca rozwiązanie z 2015 roku

Naprawienie komputerów Apple bez pomocy serwisu jest utrudnione i może być kosztowne, ale teraz korporacja chce obniżyć koszta. Gigant poinformował swoje własne sklepy oraz autoryzowane serwisy o pewnej zmianie.

Sklepy Apple Store i autoryzowane serwisy dostały informację, że w przypadku awarii głośników 14- oraz 16-calowych urządzeniach MacBook Pro z procesorem M4 będzie można dokonać indywidualnej wymiany tego elementu, co ma obniżyć koszty naprawy.

Apple poinformowało swoje sklepy i autoryzowane serwisy, że w przypadku awarii głośników 14- oraz 16-calowych urządzeniach MacBook Pro z procesorem M4 będzie można dokonać indywidualnej wymiany tego elementu, co ma obniżyć koszty naprawy.

Apple będzie sprzedawać głośniki MacBooka Pro jako oddzielny element, czego nie robiło od czasu modelu MacBook Pro z 2015 roku.

Ponadto, inne źródło MacRumors wskazuje, że Apple rozszerzy tę naprawę na starsze 14-calowych i 16-calowych MacBooki Pro. Wliczają się do tego urządzenia wyposażone w SoC począwszy od M1 i M1 Pro i M1 Pro Max.

Dotychczas zmiana głośników w MacBookach wymagała wymiany całego panelu przedniego, co wiązało się ze sporymi kosztami.

Na razie nie wiadomo czy ułatwiona wymiana głośników obejmie także inne warianty MacBooków w tym wersję Air.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Piekło zamarzło, Apple obniża koszty dla klientów. Wraca rozwiązanie z 2015 roku

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł