Assassin's Creed Mirage - Ubisoft ujawnia wymagania i funkcje PC. Brak DLSS i FSR, ale jest XeSS

Assassin's Creed Mirage - Ubisoft ujawnia wymagania i funkcje PC. Brak DLSS i FSR, ale jest XeSS

Wymagania sprzętowe Assassin's Creed Mirage na PC wskazują, że nie będzie to bardzo wymagający tytuł dla naszych komputerów, gdyż poradzi sobie z nim nawet GeForce GTX 1060. Niemniej jednak nie obyło się tu bez pewnych niespodzianek. 

W kolejnej odsłonie serii Assassin's Creed firmy Ubisoft, której premiera odbędzie się 5 października, seria powróci do swoich korzeni, koncentrując się na skradaniu, śledztwach i zabójstwach. Co więcej, powrócimy na Bliski Wschód, bo akcja gry rozgrywa się w Bagdadzie w roku 861. Z racji tego, że premiera gry zbliża się dużymi kromkami, Ubisoft nakreślił, czego się spodziewać po wersji na komputery PC i czego będziemy potrzebować, aby uruchomić grę w rozdzielczości 4K.

W porównaniu do niektórych najnowszych, głośnych tytułów z ostatnich miesięcy, Assassin's Creed Mirage nie wydaje się bardzo wymagający, bo już dzięki kartom NVIDIA GeForce RTX 2070, AMD Radeon RX 5700 XT i Intel Arc A770, gra ma pozwolić na rozgrywkę w 1440p przy 60 klatkach na sekundę przy ustawieniach „Wysokie”. Warto odnotować, że wszystkie trzy rekomendowane karty mają tylko 8 GB pamięci VRAM. 

 Assassin's Creed Mirage

Ogłoszenie Ubisoftu dotyczące funkcji na komputery PC, które obejmują obsługę nieograniczonej liczby klatek na sekundę, wyświetlaczy ultrawide i wielomonitorowych setupów oraz sterowanie klawiaturą i myszą, potwierdza również, że ​​przy wydaniu gry współpracował on z firmą Intel. Oznacza to brak obsługi DLSS lub AMD FSR, a jedynie technologię Intel XeSS Super Sampling. Trzeba przyznać, że to rzadko spotykany ruch, a być może nawet pierwszy taki przypadek (o ile pamięć nas nie myli), choć warto pamiętać, że w odróżnieniu od DLSS, technologia Niebieskich obsługuje też grafiki innych producentów (podobnie jak FSR od AMD).

Oprócz optymalizacji dla kart graficznych Intel Arc i procesorów Intel, dostępna jest także integracja Mystic Light firmy MSI i wsparcie dla ogłoszonej kilka miesięcy temu kamizelki OWO Haptic Gaming System, której celem jest pogłębienie naszej immersji, poprzez odczuwanie gry na naszym ciele. 

Dobra wiadomość jest taka, że ​​gra będzie dobrze działać na słabszych i podstawowych kartach graficznych, od GeForce GTX 1060 po Intel Arc A750 – choć do gry w rozdzielczości 4K potrzebna będzie karta GeForce RTX 3080. Powyższy screen prezentuje wymagania dla poszczególnych poziomów. 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Assassin's Creed Mirage - Ubisoft ujawnia wymagania i funkcje PC. Brak DLSS i FSR, ale jest XeSS

 0