Ubisoft przełożył premierę Assassin's Creed: Shadows na przyszły rok z powodu chęci dopracowania projektu. Oficjalnie gra jest ukończona, ale teraz pojawiają się głosy, że jednak tak nie jest, a debiut odłożono w czasie z powodu problemów.
Niewykluczone, że Ubisoft nie zdradził graczom wszystkiego. Mógł nawet skłamać, bo przyznał w komunikacie prasowym, że Assassin's Creed: Shadows jest gotowy, aczkolwiek wymaga pewnych poprawek. Nie twierdził, iż jest on w tak złym stanie, że jedynym rozwiązaniem jest wydanie go później. Portugalski youtuber PH Brazil podał przyczynę odpowiadającą za przesunięcie o kilka miesięcy premiery produkcji.
Za opóźnieniem premiery Assassin's Creed: Shadows mają stać problemy, z którymi mierzy się gra.
Francuski wydawca nie chce powtórki z historii i nie zamierza zafundować graczom równie niedopracowanego Assassin's Creed: Unity. Chodzi więc o stan techniczny, który obecnie podobno nie jest zadowalający, a gra walczy z ogromnymi problemami, o których nam nie powiedziano.
Firma wiąże z Assassin's Creed: Shadows ogromne nadzieje i liczy na sprzedaż minimum 10 milionów egzemplarzy, dlatego woli dostarczyć dopracowany technicznie produkt.
W obliczu kontrowersji, jakie tytuł wzbudził jeszcze przed debiutem wydaje się dość ambitnym planem.
Ciężko oczekiwać, by Ubisoft zastosował się do apeli fanów kultury japońskiej i znacząco przebudował kampanię fabularną, która pozostaje największą kontrowersją.
Do tej rewelacji warto podchodzić z dystansem, gdyż bazujemy na plotce, która nie musi znaleźć pokrycia w rzeczywistości. Wątpliwe też, żeby sam Ubisoft przyznał się do złego stanu gry, skoro nie zrobił tego przy okazji ogłoszenia przełożenia premiery.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Assassin's Creed: Shadows jest w kiepskim stanie? Ubisoft mógł nie ujawnić całej prawdy