Assassin's Creed: Shadows pilnie potrzebował opóźnienia. Ponoć mocno spaprano robotę

Assassin's Creed: Shadows pilnie potrzebował opóźnienia. Ponoć mocno spaprano robotę

Ubisoft przełożył premierę Assassin's Creed: Shadows i chociaż twierdzi, że gra jest gotowa, to w rzeczywistości tak nie jest. Dlaczego Shadows został opóźniony? Wskazuje się, że francuski wydawca chce nie tylko wyeliminować błędy, ale zastosować inne zmiany. Podobno te dodatkowe miesiące są produkcji bardzo potrzebne.

Według dziennikarza Toma Hendersona opóźnienie Assassin's Creed: Shadows wymusili sami deweloperzy, a ich apele były ponoć słyszane także w innych studiach Ubisoftu. Włodarze firmy mając doświadczenie z fatalną premierą Star Wars Outlaws, a także patrząc na krytykę Shadows ugięli się pod presją i zdecydowali o przełożeniu debiutu Assassin's Creed: Shadows na połowę lutego 2025 roku.

Assassin's Creed: Shadows potrzebuje tych dodatkowych miesięcy. Dlatego deweloperzy od dawna naciskali na Ubisoft, by opóźnił premierę gry.

Chęć opóźnienia premiery nie jest świeża, ponieważ twórcy chodzili z tematem od kilku miesięcy. Mają to być dodatkowe miesiące, których Shadows bardzo potrzebuje nie tylko ze względu na kiepski stan techniczny, ale również konieczność zastosowania pewnych zmian.

Co ciekawe pojawiła się plotka jakoby Yasuke, czyli czarnoskóry samuraj będący jednym z głównych bohaterów historii, został usunięty z tytułu, aczkolwiek Tom Henderson zaprzeczył, by doszło do takiego scenariusza.

Jednak źródła dziennikarza twierdzą, że zespół aktywnie zajmuje się wieloma kwestiami historycznymi i kulturowymi. Prace nad zmianami zostały przyspieszone po krytyce, jaka pojawiła się w przestrzeni publicznej po zapowiedzi Assassin's Creed: Shadows.

Obejmuje to zmianę historii Yasuke i sposobu, w jaki jest on przedstawiony w produkcji, naprawienie szczegółów architektonicznych i zapewnienie, że tytuł jest osadzony w historii, jednocześnie wpisując się w uniwersum Assassin's Creed.

Zdaniem Hendersona są to elementy, które powinny być wykryte w ramach wewnętrznych testów, jeszcze przed oficjalnym ujawnieniem projektu. Nie doszło do tego, gdyż historycy zostali włączeni do pracy zbyt późno, wystąpiły ponadto nieporozumienia między zespołami, a także zastosowano cięcia kosztów.

Henderson wskazuje, iż nie są to nowe problemy dla deweloperów, dlatego minimum 7 z nich naciskało na przełożenie wydania Assassin's Creed: Shadows od miesięcy.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Assassin's Creed: Shadows pilnie potrzebował opóźnienia. Ponoć mocno spaprano robotę

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł