Ubisoft zaprezentował kolejny materiał z Assassin's Creed: Shadows, w którym omówił system skradania. Deweloperzy zaproponują nowe oraz ulepszone mechaniki pozwalające graczom na dyskretne pozbywanie się wrogów.
Skradanie à la Sam Fisher w Assassin's Creed: Shadows
Assassin's Creed: Shadows zaoferuje ulepszony system skradania, który doczekał się poprawek oraz nowych mechanik. Jedną z głównych cech rozgrywki w trybie skradania będzie obserwacja, z której skorzystają zarówno Naoe, jak i Yasuke. Pozwala ona identyfikować oraz oznaczać przeciwników, a także prezentować istotne informacje o przedmiotach czy celach misji.
Ubisoft zaprezentował system skradania Assassin's Creed: Shadows.
Gra umożliwi skrywać się w cieniu, co nieco przypomina serię Splinter Cell, której rozgrywka polega właśnie na chowaniu się w nieoświetlonych miejscach. Zwłaszcza że skorzystamy nie tylko z już zaciemnionych miejsc, ale również sami stworzymy odpowiednie warunki, eliminując źródła światła.
W dodatku Naoe jest w stanie nie tylko kucać, ale też czołgać się i jest to o tyle istotne, ponieważ im niższa pozycja, tym mniejsza szansa, że wróg nas wykryje.
W wybranych lokacjach trzeba będzie zachować szczególną ostrożność ze względu na panele, które skrzypią, gdy się na nich stanie.
Wrócą doskonale znane z pierwszych odsłon podwójne morderstwa, aczkolwiek do aktywacji tego rozwiązania konieczne będzie wybranie sztyletu, a wcześniej odblokowanie umiejętności.
Poza tym klasycznie, Naoe może złapać oponentów i zaciągnąć ich do zarośli, lecz cały proces w tym eliminacja nie będą już automatyczne.
Główna bohaterka nie musi polegać tylko na skradaniu się i cichej eliminacji przeciwników. Dysponuje takim arsenałem jak bomby dymne, dzwonki Shinobi, Kunai i Shuriken.
Wszystkie te rzeczy w jakiś sposób odnoszą się do mechaniki skradania się. Przykładowo dzwonki Shinobi wytwarzają hałas i da radę rzucać nimi w jakieś miejsce, aby odciągnąć uwagę wrogów.
Kunai można używać do zabijania jednym strzałem, aczkolwiek trzeba dobrze wycelować. Shuriken może ogłuszyć wrogów i rozproszyć uwagę otoczenia.
System skradania jest dedykowany Naoe, ale Yasuke ma kilka opcji, żeby uniknąć bezpośredniej konfrontacji.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Ubisoft prezentuje skradanie w Assassin's Creed: Shadows. Czuć ducha Splinter Cell