Bank Millennium wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej

Bank Millennium wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej

Gotówka to nie jest obecnie najpopularniejszy środek płatności w Polsce. Ludzie coraz częściej zamieniają gotówkę na karty, smartfony lub inne urządzenia do płacenia takie jak smartwatche, czy pierścienie. Mimo tego jest jednak grupa osób, która płaci gotówką lub potrzebuje w danej sytuacji wypłacić określoną sumę z banku. Teraz będzie łatwiej tego dokonać w Millennium.

Bank Millennium udostępnił w swojej aplikacji mobilnej opcję pozwalającą klientom zamówić gotówkę do wybranej placówki. To rozwiązanie skierowane jest zarówno do osób indywidualnych, jak i klientów biznesowych. Dzięki temu można łatwo zarezerwować określoną kwotę – nie tylko w złotówkach, ale także w euro, dolarach, frankach szwajcarskich oraz funtach.

Bank Millennium z przydatną opcją dla osób potrzebujących gotówki

Zamówienie gotówki jest proste – wystarczy zalogować się do aplikacji, wypełnić krótki formularz i wybrać placówkę, w której chce się odebrać pieniądze. Można też ustawić preferowaną datę odbioru oraz nominały banknotów. Dzięki temu procesowi nie trzeba dzwonić na infolinię banku ani odwiedzać wcześniej oddziału. Jeśli plany się zmienią, zamówienie można łatwo anulować.

Bank Millennium udostępnił w swojej aplikacji mobilnej opcję pozwalającą klientom zamówić gotówkę do wybranej placówki. To rozwiązanie skierowane jest zarówno do osób indywidualnych, jak i klientów biznesowych.

Bank Millennium zamówienie gotówki w aplikacji

Nowa funkcja działa z wykorzystaniem geolokalizacji oraz map Apple i Google, co ułatwia znalezienie najbliższej placówki posiadającej kasy. W okresie wakacyjnym funkcja może się szczególnie przydać osobom podróżującym za granicę – gotówkę w obcej walucie można zamówić z wyprzedzeniem i odebrać w dogodnym momencie.

Dodatkowo klienci Banku Millennium mogą korzystać z płatności kartą bez prowizji za przewalutowanie (do 5 tys. zł miesięcznie), atrakcyjnych kursów wymiany w kantorze online i ubezpieczeń podróżnych dostępnych bezpośrednio w aplikacji.

Bank konsekwentnie rozwija kanały cyfrowe. Obecnie z aplikacji mobilnej aktywnie korzysta ponad 2,7 mln klientów. W 2024 roku liczba logowań do aplikacji przekroczyła miliard.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

Internet

Pokaż / Dodaj komentarze do: Bank Millennium wprowadza nową funkcję w aplikacji mobilnej

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł