Battlefield 6, który na materiałach wygląda bardzo dobrze został naszpikowany technologiami NVIDII, AMD oraz Intela. Mało tego, skorzystać z nich będzie można już w becie strzelanki Electronic Arts.
Battlefield 6, bez zaskoczenia ma obsługiwać wszystkie trzy główne technologie upscalingu – NVIDIA DLSS, AMD FSR i Intel XeSS. Potwierdzono, że tytuł będzie wspierał te narzędzia już od momentu premiery, co jest świetną wiadomością dla graczy PC.
Battlefield 6 będzie obsługiwał technologie NVIDII, AMD i Intela
Wideo opublikowane przez firmę Intel zawiera fragment menu ustawień graficznych Battlefielda 6, w którym widoczna jest opcja wyboru trybu upscalingu. Choć w filmie, z racji współpracy z Intelem, pokazano tylko opcje XeSS, menu zawiera także miejsca na pozostałe technologie – NVIDIA DLSS oraz AMD FSR.
W grze będzie można wybrać odpowiednie dla siebie rozwiązanie, a także aktywować tryb niskiej latencji. Intel XeSS 2 także obsługuje upscaling, generowanie klatek, a także tryb niskiej latencji.
Choć XeSS 2 jest już dostępny w najnowszym SDK w wersji 1.2, deweloperzy będą wdrażać wsparcie natywne dla poszczególnych technologii.
Nie wiadomo, którą wersję NVIDIA DLSS i AMD FSR wybiorą twórcy Battlefield 6, ale najnowsze edycje – DLSS 4 i FSR 3/4 – zapewnią najwyższą jakość upscalingu, konkurując z XeSS dzięki modelowi opartemu na sztucznej inteligencji.
Choć wymagania do bety Battlefield 6 nie są zbyt wysokie, sama produkcja finalnie zapewne będzie potrzebowała mocnego sprzętu, by rozwinąć skrzydła, szczególnie patrząc na jakość grafiki zaprezentowaną na trailerach.
Spodobało Ci się? Podziel się ze znajomymi!
Pokaż / Dodaj komentarze do:
Battlefield 6 wykorzysta najlepsze technologie NVIDII, AMD i Intela