Bethesda ujawnia szczegóły nowej aktualizacji do Fallouta 4

Bethesda ujawnia szczegóły nowej aktualizacji do Fallouta 4

Bethesda ujawniła szczegóły nowej aktualizacji do Fallouta 4, która trafia na PC i konsole. Szczególnie powinni być zainteresowani posiadacze sprzętu Microsoftu oraz Sony, ponieważ łatka wprowadza nowe tryby graficzne.

Fallout 4 otrzymuje aktualizację, która wnosi pewne usprawnienia oraz eliminuje błędy, jakie wywołał next genowy update. Oznaczenia aktualizacji dla poszczególnych platform wyglądają następująco: Xbox Series X/S: 1.10.765 PlayStation 5: 1.10.985 PC, PlayStation 4 i Xbox One: 1.10.984. Na konsolach PS5/ Xbox Series wprowadzono ustawienia wyświetlania pozwalające kontrolować jakość oprawy graficznej oraz wydajność.

Bethesda ujawniła listę poprawek w nowej aktualizacji do Fallouta 4.

Jest opcja wybrania liczby klatek na sekundę: 30, 40 i 60 (domyślną). Uwaga, aby wybrać 40, ekran musi obsługiwać 120 Hz.

Jak głosi opis patcha: "Możecie teraz wybrać pomiędzy grafiką a wydajnością (domyślne), próbując utrzymać cel liczby klatek na sekundę. Jeśli wybierzecie cel 60, zalecamy wybór wydajności. Oba tryby mogą dostosowywać rozdzielczość dynamicznie, gdy podczas scenek lub akcji zacznie się wiele dziać. Zwróćcie uwagę, że oba tryby można zmienić jedynie poprzez menu główne".

Oprócz trybów wydajności i jakości aktualizacja eliminuje błędy, które dostarczył next genowy update, ale nie tylko. Usunięto również błąd związany z brakującymi grafikami w niektórych dziełach.

Pełna lista poprawek błędów wygląda następująco:

  • Ogólne ulepszenia stabilności
  • Usunięto błąd graficzny w niektórych przestrzeniach obrazu
  • Automatyczny HDR został włączony ponownie (Xbox Series S/X)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego zarezerwowana przestrzeń nie wyświetlała się poprawnie w menu kolejki wczytywania (Xbox Series S/X)
  • Usunięto problem, w wyniku którego pole z imieniem postaci w trybie szerokoekranowym wyświetlało się niepoprawnie (PC)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego pakiety nie pobierały się w całości, co mogło doprowadzić do wyłączenia
  • Usunięto błąd dotyczący wymieniania materiałów
  • Usunięto błąd, w wyniku którego po pobraniu modyfikacji kolejka wczytywania psuła DLC aż do ponownego uruchomienia (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego czasem dochodziło do wyłączenia po powrocie do menu głównego, gdy mody dodane do kolejki wciąż się pobierały (PlayStation 5)
  • Usunięto błąd, w wyniku którego menu Klubu twórczości się nie pojawiało (Microsoft Store)
  • Usunięto wyłączenie, które mogło się pojawiać po połączeniu z siecią po zawieszeniu/wznowieniu z wyłączoną siecią (Xbox One)

Dobrze, że Bethesda nie zapomina o starszej już grze i nadal ją poprawia. Oby nowa aktualizacja nie wniosła jakiś dodatkowych bugów.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingGry

Pokaż / Dodaj komentarze do: Bethesda ujawnia szczegóły nowej aktualizacji do Fallouta 4

 0