Od początku marca 2025 roku Jan Rafalont dołączył do zespołu Brother Polska jako Account Manager - Business Channel. Na nowym stanowisku jest odpowiedzialny za umacnianie relacji z obecnymi partnerami oraz rozwój sprzedaży w kanale biznesowym. Jednym z głównych zadań nowego Account Managera będzie rozwój kanału partnerskiego oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów.
Jan Rafalont przez ponad 15 lat pracował jako Sales Specialist B2B w Cortland, gdzie odpowiadał za obsługę klientów biznesowych, prowadzenie działu drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych laserowych oraz atramentowych, a także współpracę z producentami urządzeń do druku.

Doświadczenie w sprzedaży zdobywał również bezpośrednio u producentów drukarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dedykowanych biznesowi – OKI Europe (Polska) przez ponad rok oraz Konica Minolta Business Solutions Polska. Jest absolwentem Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
„Budowanie trwałych relacji z klientami wymaga nie tylko doświadczenia, ale przede wszystkim umiejętności słuchania i otwartości na ich potrzeby – to fundament mojej pracy. Przez lata przeszedłem drogę od sprzedaży bezpośredniej, przez wsparcie kanału sprzedaży i zarządzanie produktem, aż po rolę opiekuna partnerów biznesowych.
W czasach dynamicznych zmian rynkowych, kluczowe jest dostosowanie technologii do oczekiwań klientów końcowych oraz wspieranie partnerów w ich rozwoju. Cieszę się z dołączenia do zespołu Brother, planuję wzmocnić obecną sieć partnerską oraz umacniać pozycję marki w kanale biznesowym” - powiedział komentuje Jan Rafalont Account Manager - Business Channel w Brother Polska.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Rewolucja w Brother Polska. Jan Rafalont obejmuje kluczowe stanowisko