Choć do premiery długo wyczekiwanej produkcji autorstwa RED-ów pozostało jeszcze parę lat korporacja zaczyna powoli myśleć o sporej machinie marketingowej, która ma napędzić sprzedaż tytułu.
Cyberpunk 2077 jest jedną z bardziej wyczekiwanych produkcji. Niestety od momentu ujawnienia tytułu około sześć lat temu CD Projekt RED praktycznie nie podzielił się żadnymi konkretami. Przełomem w sprawie mają okazać się czerwcowe targi E3 w Los Angeles, na których rodzimy deweloper pojawi się wraz z zestawem innych projektów. Jakiś czas temu pojawiły się informacje twierdzące jakoby produkcja nie była zaawansowanym RPG tylko pierwszoosobową strzelanką. Warto także wspomnieć o implementacji funkcji sieciowych, aczkolwiek nie wiemy, czy będziemy mieć do czynienia ze standardowym, pełnoprawnym mutiplayerem, a może rozwiązaniem na wzór przypominającym element znany, chociażby z najświeższych gier Ubisoftu pokroju Assassin's Creed: Origins.
Według Adama Kicińskiego kampania marketingowa Cyberpunka 2077 nie będzie ekspresowa
Wyprodukowanie danego tytuły to jedno, z kolei skuteczna sprzedaż stanowi osobny temat. Ciężko wypowiadać się w kwestii reklamy czegoś, co jeszcze nie zbliżyło się do końcowej fazy dewelopingu, jednakże firma pomału zaczyna myśleć nad tą sprawą. Jak zapowiedział Adam Kiciński CD Projekt przekaże znaczącą ilość informacji odnośnie Cyberpunka 2077. W związku z tym przyszła kampania marketingowa nie będzie ekspresowa, a długotrwała. Oczywiście przytoczone stwierdzenie oznacza, iż zalew newsów bądź reklam telewizyjnych nie skończy się po kilku miesiącach po debiucie gry. Pamiętajmy, że produkt, jeżeli swą jakością zbliży się do tego, co zaproponował Wiedźmin, to obroni się sam bez potężnego marketingu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: CD Projekt RED postawi na długotrwałą kampanię marketingową Cyberpunka 2077