CD Projekt RED udostępnia aktualizację 2.01 do Cyberpunka 2077

CD Projekt RED udostępnia aktualizację 2.01 do Cyberpunka 2077

CD Projekt RED zgodnie z zapowiedzią udostępnił nową aktualizację do Cyberpunka 2077 w wersji na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Usuwa ona najczęściej zgłaszane przez graczy błędy, jak również poprawia ogólną wydajność na przytoczonych platformach sprzętowych.

Aktualizacja 2.01 do Cyberpunka 2077 dostępna

Aktualizacja 2.01 do Cyberpunka 2077 kasuje szereg błędów i poprawia wydajność gry. Naprawiono błąd, który mógł powodować zniknięcie całego ruchu ulicznego po ukończeniu zadania Słuszna sprawa, wyeliminowano bug, w wyniku którego rozpoczęcie walki w garażu w określonych scenariuszach mogło powodować różne zakłócenia w postępach zadania. Umożliwiono prawidłowe przełączanie się na wszczepy rąk poprzez zmianę broni, czy naprawiono błąd, który mógł wywołać u V niewrażliwość na wszystkie obrażenia. Posiadacze Cyberpunka 2077 na PS5 z pewnością ucieszy fakt, iż nie powinny występować już kłopoty z zapisami gry. Zwiększono maksymalny rozmiar zapisów, aczkolwiek patch nie naprawia już uszkodzonych danych.

CD Projekt RED udostępnił aktualizację 2.01 do Cyberpunka 2077, która m.in. rozwiązuje problem z psującymi się zapisami w wersji na PlayStation 5.

Pochylono się także nad narzędziem do modyfikacji i tak naprawiono błąd, który powodował, że tweak mody nie kompilowały się w REDmodzie oraz dodano do REDmoda wsparcie dla Widma wolności. W samym DLC także zastosowano różne poprawki m.in. w misji Wysokie progi – powtarzanie niebieskiej opcji dialogowej związanej z przeszłością Korpa w rozmowie z Paco nie będzie już blokowało postępów, a w zadaniu Terra Incognita – naprawiono błąd, w wyniku którego można było zdobyć wiele punktów Relica, aktywując pierwsze spotkanie z Songbird więcej niż raz. Oczywiście wyeliminowano błędy, o których CD Projekt RED nie wspomina.

Znamy wyniki sprzedaży Cyberpunka 2077 i dodatku Phantom Liberty

Aktualizacją 2.0 Redzi zakończyli główny rozwój Cyberpunka 2077 i skupiają się na kontynuacji produkcji, choć będą nadal dostarczać mniejsze poprawki i usprawnienia, jednak już nie na miarę tej głównej łatki. Cyberpunk 2077 według oficjalnych danych został sprzedany w nakładzie 25 milionów egzemplarzy licząc od grudniowej premiery w 2020 r.

Gracze kupili ponad 3 mln egzemplarzy dodatku Phantom Liberty. CD Projekt przeznaczył na to rozszerzenie 275 milionów złotych i aż 95 mln zł na marketing. Łącznie polska firma sprzedała 100 mln gier.

Lista zmian w aktualizacji 2.01 do Cyberpunka 2077:

Widmo wolności

  • Wysokie progi – powtarzanie niebieskiej opcji dialogowej związanej z przeszłością Korpa w rozmowie z Paco nie będzie już blokowało postępów.
  • Terra Incognita – naprawiono błąd, w wyniku którego można było zdobyć wiele punktów Relica, aktywując pierwsze spotkanie z Songbird więcej niż raz.
  • Dzień próby – naprawiono błąd, który mógł powodować zablokowanie się V na ścianie lub dachu po wykonaniu ostatecznego ciosu na Kurcie Hansenie.

Słuszna sprawa

  • Naprawiono błąd, który mógł powodować zniknięcie całego ruchu ulicznego po ukończeniu zadania.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego rozpoczęcie walki w garażu w określonych scenariuszach mogło powodować różne zakłócenia w postępach zadania.
  • Nowe życie, stare parówki – naprawiono błąd, który powodował, że brama prowadząca do stoiska z hot-dogami Billa była zamknięta.

Ku otchłani

  • Naprawiono błąd uniemożliwiający graczowi skanowanie systemów sieci neuronowych.
  • Wprowadzono różne poprawki urządzeń w bunkrze.
  • Ciernie i gwiazdy – naprawiono błąd, który powodował, że drzwi prowadzące na prom się nie otwierały.

Czarne czy czerwone?

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał V opuszczenie gniazda snajperskiego po wielokrotnym przełączaniu kamery na końcu sekwencji, co blokowało postępy w zadaniu.
  • Reed będzie miał teraz na sobie swój imprezowy strój podczas rozmowy z Songbird.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego niektóre rozmowy telefoniczne niezbędne do kontynuowania głównego wątku fabularnego rozpoczynały się z opóźnieniem.
  • Wizualne poprawki animacji, oświetlenia, scen, efektów specjalnych i innych
  • Poprawiono wydajność zarówno na PC, jak i na konsolach, zwłaszcza w obszarze Dogtown.

Zadania i otwarty świat

  • Dom lalek – efekt zniekształcenia, spowodowany rozmową z Johnnym i wybraniem określonej opcji dialogowej na końcu zadania, nie będzie już utrzymywał się na ekranie.
  • Na rozdrożach – naprawiono błąd, który mógł spowodować, że zadanie zawieszało się na celu „Pokonaj Nasha i jego ludzi”, jeśli gra została zapisana podczas walki przed aktualizacją 2.0.

Kontrakt: Gorący materiał

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego samochód Teda Foxa w ogóle się nie pojawiał.
  • Naprawiono błąd, w wyniku którego kontrakt nie aktywował się po zbliżeniu się do obszaru zadania.
  • Kontrakt: Impreza pożegnalna – naprawiono błąd, w wyniku którego nie można było wsiąść do samochodu z Flavio, bo pojawiał się pod ziemią.
  • Kontrakt: Kto daje i zabiera... – naprawiono błąd, w wyniku którego SUV Militechu pojawiał się pod ziemią.

Czerwony wieszcz

  • Naprawiono błąd, który powodował, że pozostawienie niedokończonego zadania mogło blokować skanowanie wskazówek, uniemożliwiając graczowi postępy w wielu zadaniach.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że strona Bartmoss Collective w niektórych przypadkach nie była widoczna.
  • Wielki sen – naprawiono błąd, w wyniku którego ikony leczenia i radia znikały z interfejsu po pościgu samochodowym z Takemurą.
  • Przesyłka polecona – naprawiono błąd, który powodował, że zadanie nie aktywowało się, jeśli gracz zbliżył się do lokacji przed aktualizacją 2.0.

Skok na głęboką wodę

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego Jackie nie był obecny w Afterlife.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że podczas jazdy windą na 42. piętro przy niskiej liczbie FPS-ów V mógł spaść przez podłogę i zginąć.
  • Ukryta prawda – naprawiono błąd, w wyniku którego ukończenie zadania mogło sprawiać, że system policyjny przymykał oko na przestępstwa V.
  • Miasto Snów – naprawiono błąd, który powodował, że jeśli gracz wsiadał na miejsce kierowcy z miejsca pasażera, Jackie wracał do stoiska z makaronem i odmawiał jazdy do ripperdoca.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że Kroniki kryminalne NCPD mogły pozostać nieukończone nawet po splądrowaniu niezbędnych kontenerów.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre bronie ikoniczne nie pojawiały się na ścianie skrytki w mieszkaniu V.
  • Obniżono wartość testu zdolności wymaganego do wejścia na obszar, gdzie można znaleźć katanę termiczną.

Rozgrywka

  • Umożliwiono prawidłowe przełączanie się na wszczepy rąk poprzez zmianę broni.
  • Naprawiono błąd, który mógł wywołać u V niewrażliwość na wszystkie obrażenia.
  • Wrak radiowozu NCPD bez kół nie będzie już patrolował ulic Night City.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że niektóre starsze modyfikacje w ekwipunku i skrytce nie były prawidłowo wymieniane na nowe modyfikacje broni.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że broń zdobyta przed aktualizacją 2.0 mogła mieć zbyt wysoki poziom w porównaniu do poziomu gracza.
  • Usunięto nieaktualne schematy do wytwarzania.
  • Po rozmontowaniu Budget Arms Slaught-o-matic gracz otrzyma teraz 1 podzespół do wytwarzania.

PC

  • Naprawiono błąd, który powodował, że interfejs mógł pokazywać dane wejściowe z kontrolera podczas gry na klawiaturze i myszy.
  • Gracze, którzy nie mogli zdobyć osiągnięć z powodu błędu, który uniemożliwiał odblokowanie osiągnięć Widma Wolności na PC przed wprowadzeniem backendowej poprawki w dniu premiery, będą mogli odblokować je retroaktywnie na GOG i Steam po wczytaniu zapisu z danej rozgrywki. Jesteśmy w trakcie badania tego problemu na Epic Games Store.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że po zaktualizowaniu gry do wersji 2.0, ale nie zainstalowaniu dodatku na GOG-u, w menu gry mogło pojawiać się okienko z informacją „Pobrano Widmo wolności – wróć do menu głównego, aby uzyskać dostęp do nowej zawartości”.
  • Poprawiono jakość obrazu DLSS Ray Reconstruction na poziomie wydajności Ultra.

Konsole

  • Rozwiązano problem uszkodzonych zapisów na PlayStation, zwiększając maksymalny rozmiar pliku zapisu. Uwaga: nie naprawi to zapisów uszkodzonych przed aktualizacją.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że uruchomienie gry bez połączenia z internetem wymagało od gracza ponownego zalogowania się do Moich nagród przez GOG-a.

Różne

  • Różne poprawki błędów na PC i konsole
  • Głośność radia pojazdu została dostosowana tak, aby nie było już zbyt ciche w porównaniu z innymi dźwiękami w grze. Jeśli głośność innych dźwięków została przez ciebie obniżona, aby lepiej słyszeć radio, możesz ponownie dostosować głośność przed kontynuowaniem gry.
  • Dodano brakujące dźwięki Basiliska.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że gracz mógł zdobyć nieskończoną liczbę punktów w Trauma Drama, strzelając do wrogów nieustannie spadających z helikoptera.
  • Strony Growl FM i Dark Star będą teraz widoczne podczas rozgrywki bez dodatku Widmo wolności.
  • Naprawiono błąd, który powodował, że rozłączenie z internetem nie powodowało wyświetlenia komunikatu o błędzie w zakładkach Moje nagrody i Postępy międzyplatformowe.
  • Piosenka „History” autorstwa Gazelle Twin and Trash Generation nie będzie już odtwarzana przy włączonej opcji „Wyłącz muzykę chronioną prawem autorskim”.
  • Usunięto błąd, w wyniku którego włosy nie rzucały cienia przy włączonym ray-tracingu.
  • Gracze, którzy zamówili Widmo wolności przedpremierowo, ale nie otrzymali Quadra Sport R-7 „Vigilante”, teraz otrzymają samochód.
  • Wprowadzono poprawki do lokalizacji w języku ukraińskim. Poprawiono w szczególności linie, w których tłumaczenie straciło pierwotne znaczenie.

REDmod

  • Naprawiono błąd, który powodował, że tweak mody nie kompilowały się w REDmodzie.
  • Dodano do REDmoda wsparcie dla Widma wolności.
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: CD Projekt RED udostępnia aktualizację 2.01 do Cyberpunka 2077

 0