Osoba odpowiedzialna za powstanie takich produkcji jak Gears of War ogłosiła dzisiaj zamknięcie założonego jakiś czas temu studia oraz zapowiedziała zrobienie sobie przerwy od branży.
Początki problemów Cliffa Bleszinskiego zaczęły się jeszcze w ubiegłym roku i miały związek z wydaną wówczas produkcją LawBreakers. Gra przypominająca Overwatcha spotkała się z bardzo chłodnym przyjęciem. Do tego stopnia, że w pewnym momencie na jej serwerach była obecna dokładnie jedna osoba. Deweloperzy próbowali ratować sytuację zmieniając model biznesowy na free-to-play, jednakże sytuacja nie uległa poprawie, a tytuł umarł po pewnym czasie śmiercią naturalną. Zaraz po tym wydarzeniu studio wypuściło kolejny projekt tym razem reprezentujący bijący wszelkie rekordy popularności gatunek Battle Royale. Podobnie jak w przypadku LawBreakers, Radical Heights nie zyskał aprobaty maniaków wirtualnej rozrywki i choć był w fazie rozwoju, to w obliczu najnowszych wydarzeń raczej nie doczeka się finalnej wersji.
Cliff Bleszinski poinformował o likwidacji swojego studia Boss Key Productions i zapowiedział odpoczynek od branży gier
Według informacji podanej przez samego Cliffa Bleszinskiego, Boss Key Productions na czele, którego stał przechodzi do historii, a sam zainteresowany postanowił wycofać się z branży. Oczywiście nie robi tego na zawsze, ale jak przyznał potrzeba mu odrobinę wytchnienia od tej formy zabawy. Przy okazji warto wspomnieć, iż w przeszłości ów projektant pracował w Epic Games gdzie współtworzył m.in. Unreal Tournament, czy pierwsze dwie części Gears of War. Ostatnio bardziej znany był z publikowania dość kontrowersyjnych wypowiedzi, w których o swoje porażki oskarżał współczesną młodzież naszpikowaną popkulturą, a tym samym nierozumiejącą idei prawdziwych gier wideo. Cóż może pauza rzeczywiście mu się przyda?
Pokaż / Dodaj komentarze do: Cliff Bleszinski zamyka Boss Key Productions