Cyberpunk 2077 będzie nieco krótszy niż Wiedźmin 3, ale...

Cyberpunk 2077 będzie nieco krótszy niż Wiedźmin 3, ale...

W miniony weekend CD Projekt RED - twórcy mocno wyczekiwanego RPG Cyberpunk 2077 zgodzili się odpowiedzieć na wiele pytań dotyczących gry.  Sesja ujawniła mnóstwo informacji, w tym długość gry w odniesieniu do innego znanego tytułu, cykle dnia i nocy, głębokość zadań pobocznych oraz fakt, że można całkowicie spalić miasto. Deweloperzy odpowiedzieli na dziesiątki pytań, ale niektóre z najciekawszych szczegółów mówią, że główna historia Cyberpunk 2077 może być nieco krótsza niż w Wiedźminie 3, ale zrekompensuje to znacznie większym potencjałem do powtórnych rozgrywek. Długość ma tu jednak dotyczyć jedynie głównej historii i najważniejszych zadań pobocznych, co oznacza, że ​​kiedy wszystko zostanie ukończone, długość może być zbliżona. Dla porównania, Wiedźmin 3 ze wszystkimi dodatkami DLC zajmuje około 75 godzin, bez uwzględnienia pobocznych zadań.

Cyberpunk 2077 będzie krótszy niż Wiedźmin 3, jednak wątki będą bardziej odbiegać od głównej linii fabularnej. Do tego gra będzie bardziej przyjazna dla osób, które lubią przechodzić tytuł kilka razy.

Mówiąc o zadaniach pobocznych, twórcy stwierdzili, że struktura dodatkowych wątków w Wiedźminie 3 jest porównywalna do pojedynczej linii z wieloma odstającymi odnogami, ale ostatecznie powracającą do tej pojedynczej linii. Tymczasem w Cyberpunku 2077 z rozgałęzień wyrastają kolejne, które następnie często się ze sobą wiążą. Oznacza to, że zadania poboczne, które postanowimy rozpocząć, mogą przekształcić się w więcej zadań pobocznych, które będą miały wpływ na jeszcze inne zadania, a także na główną fabułę, w znacznie większym stopniu niż w Wiedźminie 3.

Na samą grę będzie miał również wpływ cykl dzień-noc, przy czym niektóre misje będą łatwiejsze, jeśli zostaną rozwiązane w ciągu dnia zamiast w nocy i odwrotnie - choćby z powodu na przykład różnej liczby strażników zależnej od pory dnia. Efekty pogodowe nie będą miały tak dużego wpływu na samą rozgrywkę, ale NPC zareagują na różnie na otaczające warunki. Przykładowo postacie niezależne wyciągną parasole, gdy pada deszcz, część ucieknie w poszukiwaniu schronienia. Jeden z fanów nawiązał również do kwestii wypowiadanej w trailerze przez Keanu Reevesa, który mówi "mamy miasto do spalenia" i spytał czy faktycznie spalenie miasta jest możliwe w grze. Twórcy odpowiedzieli "oczywiście".

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 będzie nieco krótszy niż Wiedźmin 3, ale...

 0