Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.12. Oto co zmienia

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.12. Oto co zmienia

Cyberpunk 2077 dostaje kolejną aktualizację. Eliminuje ona najczęściej zgłaszane błędy, a także rozwiązuje problem z przypisaniem klawiszy w wersji PC. Tym razem lista poprawek nie jest duża.

CD Projekt RED udostępnia do Cyberpunka 2077 i dodatku Widmo Wolności aktualizację 2.12 na PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Tym razem jak zaznaczono w komunikacie update poprawia najczęstsze błędy odczuwane przez graczy po aktualizacji 2.11, w tym problemy z przypisywaniem klawiszy. Na komputerach istnieje opcja zmiany klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.

Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.12, która m.in. rozwiązuje problemy z działaniem gry.

Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii "Eksploracja i walka" powodowała błąd "Przypisanie nieudane". Dodatkowo poprawiono działanie samej gry we współpracy z Intelem. CD Projekt RED rozwiązał problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.

Wspólnie z Razerem wyeliminowano błąd, wskutek kórego produkcja zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma. Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing czy skasowano crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.

Na wszystkich platformach sprzętowych usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży, a także zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11. Pełna lista poprawek znajduje się tutaj.

Lista poprawek w aktualizacji 2.12:

PC

  • Będzie teraz możliwa zmiana klawisza przypisanego do Radioportu i upuszczania ciał na klawiaturach AZERTY. Zmiana celu zadania będzie przypisana do klawisza T na wszystkich klawiaturach.
  • Usunięto błąd, w którym próba przypisania klawisza T do akcji z kategorii "Eksploracja i walka" powodowała błąd "Przypisanie nieudane".
  • Wspólnie z Intelem usunęliśmy problem z zacinaniem gry, który występował po włączeniu opcji priorytetyzacji P-Cores.
  • Wspólnie z Razerem usunęliśmy błąd, wskutek kórego gra zawieszała się podczas używania produktów Razer Chroma.
  • Naprawiono błąd, przez który włosy NPC mogły być bardzo jasne wewnątrz pojazdów, gdy włączony był Ray Tracing.
  • Naprawiono crash występujący na Steam Decku podczas gry z włączonym Ray Tracingiem.

Xbox

  • Naprawiono błąd, w wyniku którego gra mogła zawiesić się, wyłączyć lub wejść w stan nieskończonego ładowania po wczytaniu niektórych zapisów na Xboxie.

Wszystkie platformy

  • Usunięto błąd, który blokował dostęp do menu, ekwipunku, skrytki, holocalli i szybkiej podróży.
  • Zaktualizowano opis hacka Szok dźwiękowy aby poprawnie odzwierciedlał zmiany wprowadzone w aktualizacji 2.11.
  • Poprawiono widoczność kursora kontrolera w menu oraz podczas używania komputerów i klawiatur w grze. Ta zmiana przede wszystkim pomoże użytkownikom Steam Decka, ale gracze konsolowi i PC, którzy używają kontrolerów, również na niej skorzystają.
  • Nowy świt gaśnie - Usunięto błąd, który uniemożliwiał otworzenie telefonu aby przeczytać automatyczne powiadomienie.
  • Misja Kontener - Zmniejszono wymagany poziom Budowy Ciala wymagany do przesunięcia kontenera na śmieci.
  • Rozpoznanie wzorca - Atak z wyskoku Sasquatch będzie teraz prawidłowo rejestrowany jako trafienie i będzie zadawać obrażenia.
  • Kto sieje wiatr - Samochody przeciwników w sekwencji z pościgiem będą teraz strzelać do furgonetki Panam.
  • Komu bije dzwon- Naprawiono błąd, w wyniku którego po zdecydowaniu się na zadzwonienie do Reeda, rozmowa czasami nie uruchamiała się, blokując postęp.
  • Szok dźwiękowy będzie teraz prawidłowo traktowany przez grę jako hack Szpiegowski.
  • Naprawiono przypadki, gdzie grupy nieśmiertelnych wrogów mogły pojawić się w Night City.
  • Naprawiono błąd, przez który niektóre elementy na ekranie atutów nie zmieniały się po przełączeniu na tryb dla daltonistów.
  • BioDyne Berserk będzie teraz prawidłowo zwiększał szansę na trafienie krytyczne dzięki zestrojeniu z Refleksem.
Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Cyberpunk 2077 otrzymał aktualizację 2.12. Oto co zmienia

 0