Wczoraj firma Activision zorganizowała specjalne wydarzenie, w trakcie którego transmitowano rozgrywkę z Destiny 2. Dowiedzieliśmy się także wielu szczegółów odnośnie PC-towej edycji gry.
Komputery osobiste będą w stanie uruchomić Destiny 2 w rozdzielczości 4K, a więc 3820 x 2160 pikseli z odblokowaną ilością FPS-ów. Do dyspozycji oddane będzie także pełne wsparcie myszki i klawiatury z możliwością przestawienia funkcji klawiszy. Jak na grę (quasi-)MMO przystało będziemy mogli także korzystać z czatu tekstowego. Oprócz tego zmienimy indywidualne ustawienia graficzne, jak również wyregulujemy kąt pola widzenia. Co ciekawe, Bungie zaimplementowało także wsparcie monitorów panoramicznych z proporcjami obrazu 21:9. Co ciekawe Destiny 2 nie będzie korzystać z serwerów Steam lecz wyłącznie z infrastruktury Blizzarda - Battle.net, a więc w podobny sposób co znane StarCraft II, Diablo 3, World of Warcraft, Heroes of the Storm, Hearthstone czy Overwatch. W tym momencie nie padły żadne informacje na temat funkcji cross-play, ani ewentualnej integracji zapisanych stanów gry pomiędzy poszczególnymi platformami.
Decyzja o użyciu infrastruktury Blizzarda oznacza, że gra nie trafi na Steam ani na Windows Store
Wiadomo jednak, że kontynuacja Destiny doczeka się latem testów beta. Druga odsłona popularnego, sieciowego FPS-a to także nowe podklasy postaci, Dawnblade (Warlock), Sentinel (Titan) oraz Arcstrider (Hunter). Pierwsza z nich potrafi przyzwać ogromny, żarzący się miecz oraz unosić się w powietrzu wysyłając ogniste fale uderzeniowe. Sentinel z kolei dysponuje tarczą (a'la Kapitan Ameryka), którą może ciskać we wrogów, odpychając i przewracając ich. Nowy wariant łowcy z kolei będzie mógł przyzwać kostur o właściwościach energetycznych. Stare i dobrze już znane z jedynki klasy także otrzymają nowe "supermoce". Ponadto, odświeżony system broni jest teraz podzielony na trzy klasy: energetyczną (a konkretniej opartą na żywiołach), kinetyczną i ciężką ("power weapons"). Bungie zaimplementuje również nowy tryb Countdown, podzielony na fazy ataku i obrony, a także sieciowy moduł Crucible od teraz będzie jedynie dostępny w wersji 4v4. Dość istotną, jak również logiczną zmianą jest także wprowadzenie klanów.
Destiny 2 ukaże się 8 września na PC, Xbox One i PS4. Posiadacze tej ostatniej platformy otrzymają ekskluzywną zawartość, która pozostanie wyłącznie tam przez rok. Z drugiej strony podobna sytuacja miała miejsce z poprzedniczką, gdzie szumnie reklamowane bonusy okazały się niczym więcej niż jednym questem, statkiem oraz mapą do Crucible.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Destiny 2 - 4K, powyżej 60 FPS na PC i wyłącznie Battle.net