Destiny 2 będzie miało 30 FPS na każdej konsoli - nawet na potężniejszych Xbox One X i PS4 Pro. Jeden z producentów gry wypowiadał się ostatnio na ten temat na łamach magazynu Edge.
Mark Noseworthy, producent wykonawczy Bungie, rozmawiając z redakcją brytyjskiego magazynu został zapytany o to, czy studio byłoby w stanie stworzyć Destiny 2, tak aby gra działała w 60 FPS. Jego odpowiedź brzmiała twierdząco, jednak zaznaczył, że wtedy przestrzenie udostępnione graczowi byłyby mniejsze, element kooperacyjny byłby bardziej stonowany i byłoby mniej potworów. - Nie była to gra, którą chcielibyśmy zrobić - powiedział Noseworthy.
Bungie jest bardzo pewne tego, że dokonało właściwego wyboru tworząc grę pod 30 FPS. Producent gry uważa, że w innym wypadku ograniczyłoby to świat przedstawiony i głębię rozgrywki.
Obszerny fragment rozgrywki z Gamescom 2017
Z drugiej strony producent gry podkreślił, że amerykańskim deweloperom bardzo zależy na stworzeniu "niesamowitej gry akcji" i zaznaczył, że studio jest bardzo zadowolone z decyzji, które podjęło w kwestii FPS-ów. - Nie chcemy się czuć, że ograniczają nas wybory, jakich dokonaliśmy w kwestii tworzenia bogatego świata - przyznał pracownik Bungie. - Co więcej, sądzimy, że dzięki naszym decyzjom, zaoferujemy graczom przeżycia, jakich nie będą mogli doznać nigdzie indziej - dodał. Dla tych, którzy pragną uzyskać jak największą liczbę FPS-ów pozostaje wersja PC, chociaż jej premiera jest opóźniona względem konsol i nie pojawi się ona na Steam.
28 sierpnia rozpoczyna się beta na PC, dla osób, które dokonały zamówień przedsprzedażowych. Dzień później Destiny 2 będą mogli przetestować już wszyscy. Konsolowa premiera (PS4, Xbox One) odbędzie się 6 września, pecetowa natomiast - 24 października.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Destiny 2 mogłoby działać w 60 FPS na konsolach ale…