Developerzy Prey obiecują, że gra na premierę PC będzie technicznie "bezbłędna"

Developerzy Prey obiecują, że gra na premierę PC będzie technicznie "bezbłędna"

Dishonored 2 zdobyło wiele wyróżnień na grę roku, ale nie ustrzegło się wielu problemów technicznych. Arkane Studios - twórcy gry - zarzekają, że ich kolejna produkcja, Prey, będzie wolna od niedoróbek na premierę.

W najnowszym wywiadzie z Game Informer, drugi dyrektor kreatywny gry, Rafael Colantonio, zapewnia, że studio wyciągnęło wnioski z Dishonored 2 i Prey zostanie wydany w znacznie lepszym stanie. Przede wszystkim Colantonio wyjawił, że Prey będzie mieć znacznie więcej czasu na kontrolę jakości i przyznał, że Dishonored 2 miało wiele technicznych niedoskonałości, szczególnie związanych z ilością konfiguracji hardware'u, która przerosła francuskich developerów.

Colantonio zaznaczył, że użyty w Dishonored 2 Void Engine był ich autorską kreacją (pomimo bazowania na idtech), a w przypadku gry Prey jest to CryEngine - gotowe rozwiązanie, z którego korzystało setki innych produkcji w przeszłości. Poza tym, jego zdaniem, nawet jeśli teraz będzie developerom łatwiej, to nie znaczy, że pójdą na łatwiznę.

Prey to strzelanina FPP z silnym zacięciem fabularnym, elementami horroru i RPG, nawiązująca do takich klasyków jak System Shock. Jej premiera odbędzie się w pierwszej połowie 2017 roku. Gra zadebiutuje na PC, Xbox One i PS4.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Developerzy Prey obiecują, że gra na premierę PC będzie technicznie "bezbłędna"

 0