Deweloperzy łatają Space Hulk: Deathwing; wersja konsolowa pod koniec roku

Deweloperzy łatają Space Hulk: Deathwing; wersja konsolowa pod koniec roku

Space Hulk: Deathwing to taktyczny FPS w klimatach science-fiction, który ukazał się w grudniu zeszłego roku. Gra nie stała się jednak wielkim hitem pomimo imponująco wyglądającej oprawy graficznej opartej o Unreal Engine 4. Deweloperzy gry poszerzają ją o dodatkową zawartość oraz zapowiedzieli specjalną edycję na konsole.

Początkowo gra będąca koprodukcją francuskich studiów Streum On oraz Cyanide miała ukazać się na PlayStation 4 i Xbox One w pierwszym kwartale tego roku, jednak wydawcy, Focus Home Interactive, zrewidowali te plany. Space Hulk: Deathwing Enhanced Edition ostatecznie trafi do sprzedaży w okresie pomiędzy październikiem a grudniem 2017. W międzyczasie deweloperzy poszerzają Deathwinga o nową funkcjonalność, w tym tryb Special Missions  dostępny w trakcie rozgrywki wieloosobowej. Dzięki niemu będziemy mogli wziąć udział w misjach z losowo generowaną kolejnością zadań i rozstawieniem przeciwników - Genokradów. Ponadto w niedługiej przyszłości zostaną wprowadzone między innymi system zdobywania poziomów doświadczenia, który umożliwi także na dopasowywanie klas i elementów ekwipunku. Oprócz tego w grze zawita także nowa klasa postaci (tylko w multiplayerze), broń, umiejętności oraz typy wrogów.

Jesteśmy Aniołami Śmierci - takie mają motto członkowie tytułowego Skrzydła Śmierci, elitarnego składu kosmicznych marines, zwanych też Terminatorami.

Gra Space Hulk: Deathwing miała szansę stać się czymś unikatowym i tchnąć pewną świeżość do gatunku FPS. Tak się jednak niestety nie stało (recenzowaliśmy tutaj). Większość krytyków uznało grę za, co prawda, kompetentną, ale zarazem pozbawioną zawartości i nieco powtarzalną. Nawet w porównaniu do Vermintide - innego niedawnego budżetowego tytułu w uniwersum Warhammer - wiało tutaj nieco pustką. Deathwing niewątpliwie posiadał ogromny potencjał, ale został stłamszony przez spłycenie elementów strategicznych, problemy techniczne oraz mało wciągający tryb wieloosobowy. Niestety nie pomógł tego zniwelować unikatowy styl wizualny łączący gotyk z sci-fi, ani elementy horroru czy mariaż walki przy użyciu broni palnej z bronią białą. Miejmy nadzieję, że gra nabierze kształtów wraz z wydaniem wersji Enhanced Edition pod koniec tego roku na konsolach, na której znajdą się wszystkie dotychczasowe uaktualnienia i dodatki.

Pokaż / Dodaj komentarze do: Deweloperzy łatają Space Hulk: Deathwing; wersja konsolowa pod koniec roku

 0