Blizzard opublikował nową aktualizację do Diablo 4, która przynosi dalsze poprawki. Warto przypomnieć, że za 8 dni pojawi się duży patch związany z 1. sezonem startującym 20 lipca.
Diablo 4 dostaje aktualizację 1.0.4. Co się zmieniło?
Diablo 4 dostał update oznaczony numerem 1.0.4, który eliminuje różne błędy. Przykładowo naprawiono błąd, który sprawiał, że mnożnik obrażeń Wzmocnionej Zamarzniętej Kuli nie był poprawnie zastosowany, wyeliminowano błąd powodujący, że afiks Nawałnica zadawał obrażenia mimo niewrażliwości celu czy naprawiono błąd, który powodował, że Eliksir Biegłości błędnie zmniejszał koszt zasobów o 10% zamiast 20%. W przypadku zadań naprawiono bug, który powodował, że podczas zadania Ślepe Oko nie pojawiało się przejście, przez co nie można było zrobić postępów, pozbyto się ponadto błędu, który powodował, że wróg Decyzja Matki pojawiał się, zanim gracz dotarł na miejsce starcia podczas zadania Szepty z Przeszłości.
Aktualizacja 1.0.4 do Diablo 4 skupia się przede wszystkim na eliminacji błędów.
Z innych elementów uporano się z problemem powodującym, iż nie dało się nawiązać interakcji z postacią niezależną Arlem. W kwestii dostosowania rozgrywki w skrzyniach Piekielnych Przypływów można teraz znaleźć przedmioty unikalne, zmniejszono zasób zdrowia i zadawane obrażenia u bossów Venardy, Brola i Cyracha, czy zwiększono limit materiałów rzemieślniczych z 9999 do 99999.
Najnowsza aktualizacja skupia się na eliminacji bugów, więc zmian w rozgrywce nie należy oczekiwać. Te nadejdą wraz z sezonową łatką, choć też obejdzie się bez rewolucji.
Lista zmian w aktualizacji 1.0.4:
Poprawki błędów
Rozgrywka
- Naprawiono błąd, który powodował, że mnożnik obrażeń Wzmocnionej Zamarzniętej Kuli nie był poprawnie zastosowany.
- Naprawiono błąd, który powodował, że afiks Nawałnica zadawał obrażenia mimo niewrażliwości celu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Eliksir Biegłości błędnie zmniejszał koszt zasobów o 10% zamiast 20%.
- Naprawiono błąd, który powodował, że premia do obrażeń zapewniana przez glif mistrzostwa Ujarzmienie obejmowała błędnie każdy cel zamiast tylko tych odsłoniętych.
- Naprawiono błąd, który powodował, że barbarzyńca przerywał na chwilę podtrzymywanie Trąby Powietrznej, jeśli w trakcie jej aktywności użyta została umiejętność z czasem odnowienia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gwarantowana premia od przytłoczenia zapewniana przez Ziemiołamiący aspekt barbarzyńcy zostałaby zużyta po zdobyciu jakiegokolwiek innego wzmocnienia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że postać łotra zacinała się, używając Cienistego Kroku, jeśli użycie nastąpiło poza zasięgiem wybranego celu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz nie mógł się obracać podczas używania podtrzymywanej umiejętności, jeśli korzystał z jednoręcznej broni i nie miał przedmiotu w drugiej ręce.
- Naprawiono błąd, który powodował, że Przeklęte Zwoje na Polach Nienawiści miały krótszy czas odnowienia niż wyświetlone 5 min.
- Naprawiono błąd, który powodował, że aspekty zadające płaskie obrażenia, którymi naznaczono przedmiot poprzez Kodeks Potęgi, skalowały się do poziomu gracza zamiast mocy przedmiotu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że magowie cienia przyzywani przez nekromantę nie nakładali na cele dodatkowych obrażeń od Cienia zapewnianych przez moc pasywną Skaza Cienia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że efekty oszukanej śmierci nie aktywowały się, jeśli bohater zginął, jadąc na wierzchowcu.
Zadania i podziemia
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas zadania Ślepe Oko nie pojawiało się przejście, przez co nie można było zrobić postępów.
- Naprawiono błąd, który powodował, że wróg Decyzja Matki pojawiał się, zanim gracz dotarł na miejsce starcia podczas zadania Szepty z Przeszłości.
- Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w zadaniach, gdy gracz korzystał z Miejskiego Portalu w określonych momentach.
- Naprawiono liczne błędy uniemożliwiające robienie postępów w różnych zadaniach.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w podziemiach Zapomniane Głębiny brakowało jednego więźnia do uwolnienia.
- Naprawiono błąd, który powodował, że teleportowanie się do Wedżynhanu podczas zadania Wiedźma Pustkowi zmuszało gracza do upuszczenia fiolki żywego srebra, mimo że obecność w tym mieście była dopuszczalna podczas tego zadania.
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie można było ukończyć podziemi Azyl Kultystów, Rewir Skowytów i Mogiła Luban, jeśli pojawił się Rzeźnik i nie został pokonany.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po zabiciu goblina skarbnika w Podziemiach Koszmarów z aktywnym afiksem Puls Śmierci eksplozja zadawała dużo większe obrażenia niż to było zamierzone.
- Naprawiono błąd, który uniemożliwiał poprawne ukończenie zadania Miraż.
Interfejs
- Naprawiono błąd, który powodował, że kod QR używany do powiązania konta z konsolą miał niewłaściwy rozmiar, przez co trudno go było zeskanować.
- Naprawiono błąd, który powodował, że koszt legendarnych aspektów był nieprawidłowo wyświetlany.
- Naprawiono błąd na konsolach, który powodował, że gracz nie mógł przeglądać Sklepu po użyciu przycisku „Kup więcej platyny”.
- Naprawiono błąd, który powodował, że zakładka ulepszenia glifu nie zamykała się po wyjściu z obszaru Przebudzonego glifu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po odblokowaniu umiejętności przy pomocy przedmiotu w jej okienku z opisem nie pojawiał się przycisk przypisania umiejętności.
- Naprawiono błąd, który powodował, że podczas gry przy użyciu kontrolera sprzedaż części stosu wyświetlała się jako sprzedaż całości.
- Naprawiono błąd, który powodował, że cotygodniowa skrzynia z nagrodami za zabicie bossa świata wyświetlała się jako dostępna, gdy aktywny był Szept, nawet jeśli już ją odebrano.
Różne
- Naprawiono błąd, który powodował, że nie dało się nawiązać interakcji z postacią niezależną Arlem.
- Naprawiono błąd, który powodował, że w zestawie ozdobnym Zabójcy z Pól Nienawiści brakowało hełmu dla druida, nekromanty i łotra.
- Naprawiono błąd, który powodował, że koszt elementu ozdobnego Solidne siodło od masztalerza skalował się do poziomu postaci.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze mogli zwabić Rozjuszone Plugastwo w Alzuudzie na Polach Nienawiści do miejsca, gdzie mogli je zranić, a ono nie mogło zranić ich.
- Naprawiono błąd, który powodował, że elementy ozdobne dla wierzchowca nie wyświetlały się poprawnie, jeśli wyposażono je podczas przebywania na wierzchowcu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że kamera przechodziła z miejsca śmierci do punktu odrodzenia zamiast natychmiast przejść do graczy podczas lokalnej gry w trybie współpracy.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracz i postać niezależna znikali podczas sekwencji dialogu, jeśli gracz objęty był działaniem Kapliczki Przekaźnika. (Kolejne demoniczne szalbierstwo!)
- Naprawiono rozmaite problemy lokalizacyjne.
- Wprowadzono różne inne ulepszenia interfejsu i ułatwień dostępu.
- Wprowadzono kolejne ulepszenia stabilności, wydajności i wyglądu na wszystkich platformach.
Dostosowania rozgrywki
- W skrzyniach Piekielnych Przypływów można teraz znaleźć przedmioty unikalne.
- Zmniejszono zasób zdrowia i zadawane obrażenia u bossów Venardy, Brola i Cyracha.
- Zwiększono limit materiałów rzemieślniczych z 9999 do 99999.
1. sezon Diablo 4 startuje 20 lipca
Nim ruszy 1. sezon w Diablo 4, gracze dwa dni wcześniej pobiorą aktualizację sezonową. Blizzard chce tym uniknąć przeciążenia serwerów, do którego pewnie wraz dojdzie ze względu na spore zainteresowanie grą. Jeżeli chodzi o nowinki, to produkcja zaoferuje mechanikę rozgrywki polegającą na tym, że w przypadku spotkania spaczonego potwora oraz jego eliminacji znajdziemy czarne serce.
Diablo 4 zadebiutował na początku czerwca na komputerach, PlayStation 4, PS5, Xbox One oraz Xbox Series X/S. Tytuł został dobrze odebrany przez fanów kultowej diabelskiej marki mimo ich początkowych obaw, zwłaszcza po wydaniu Diablo Immortal zjechanego jeszcze przed debiutem.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Diablo 4 dostaje nową aktualizację. Co się zmieniło w grze Blizzarda?