Diablo IV już z ray tracingiem. Kolejne tytuły z technologiami RTX

Diablo IV już z ray tracingiem. Kolejne tytuły z technologiami RTX

NVIDIA poinformowała o nowych grach wykorzystujących techniki wspierane przez karty graficzne GeForce RTX. Diablo IV otrzymała aktualizację, która wprowadza do Sanktuarium efekty ray tracingu. Dzisiaj debiutuje również Outpost: Infinity Siege ze wsparciem techniki DLSS 3. Od kilku dni dostępne są również Alone In The Dark z DLSS 2 oraz Lightyear Frontier z DLSS 2 i DLAA. Nie zapominajmy o Horizon Forbidden West - Edycja kompletna, która od dnia premiery wykorzystuje techniki NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA oraz NVIDIA Reflex.

Diablo IV już z ray tracingiem

Aktualizacja dodająca efekty ray tracingu do Diablo IV jest już dostępna. Gra do tej pory wykorzystywała techniki DLSS 3 Frame Generation oraz Reflex. Aktualizacja dodaje do gry odbicia i cienie oparte na śledzeniu promieni w czasie rzeczywistym. Karty graficzne GeForce RTX z serii 40 pozwolą zwiększyć wydajność nawet 3x dzięki DLSS 3. 

Diablo IV otrzymała aktualizację, która wprowadza do Sanktuarium efekty ray tracingu.

„Premiera Diablo IV była dla nas jedynie początkiem. Regularnie wprowadzamy kolejne zmiany na podstawie opinii graczy i badamy, w jaki sposób możemy poprawić oprawę wizualną i mroczną atmosferę gry. Dodanie efektów wykorzystujących ray tracing to nasz kolejny krok w kierunku uczynienia brutalnego świata Sanktuarium bardziej wciągającym niż kiedykolwiek. Efekty takie jak uderzenia piorunów odbijają się teraz w kałużach krwi i wody, wilgotne piwnice i lochy są bardziej przerażające dzięki realistycznym, miękkim cieniom, a otwarty świat i miasta są bardziej naturalne dzięki dodatkowym realistycznym cieniom i odbiciom. Jesteśmy bardzo podekscytowani, że nasza społeczność będzie mogła doświadczyć tej nowej technologii”. - Michael Bukowski, dyrektor techniczny Diablo IV

Kolejne gry z technologiami RTX

Outpost: Infinity Siege to kolejny tytuł dostępny z technikami DLSS 3 Frame Generation, DLSS 2 Super Resolution oraz Reflex. W rozdzielczości 4K i przy maksymalnych ustawieniach graficznych DLSS 3 zwiększa wydajność średnio 3,3x. Tak ogromny wzrost liczby wyświetlanych klatek na sekundę sprawia, że GeForce RTX 4090 osiąga 160 kl./s, GeForce RTX 4080 SUPER przekracza 120 kl./s, GeForce RTX 4070 Ti SUPER osiąga 110 kl./s, a GeForce RTX 4070 SUPER przekracza 100 kl./s, zapewniając graczom korzystającym z kart graficznych GeForce RTX z serii 40 możliwie najlepsze wrażenia w najwyższej rozdzielczości z maksymalnymi ustawieniami graficznymi.

Horizon Forbidden West - Edycja kompletna również obsługuje DLSS 3 Frame Generation, DLSS 2 Super Resolution, DLAA i Reflex. W rozdzielczości 4K, przy maksymalnych ustawieniach graficznych, gracze korzystający z kart graficznych GeForce RTX z serii 40 mogą podwoić liczbę wyświetlanych klatek na sekundę dzięki technice DLSS 3. Na karcie GeForce RTX 4090 wydajność sięga nawet 180 kl./s, GeForce RTX 4080 SUPER przekracza 144 kl./s, GeForce RTX 4070 Ti to ponad 120 kl./s, GeForce RTX 4070 SUPER oferuje ponad 110 kl./s, a GeForce RTX 4070 pozwoli osiągnąć ponad 90 kl./s.

Z kolei Alone in the Dark obsługuje DLSS 2 Super Resolution, a Lightyear Frontier pochwalić może się wsparciem dla DLSS 2 Super Resolution oraz DLAA.

Zieloni podają, że ponad 500 gier i aplikacji korzysta z technik RTX, a co tydzień pojawiają się nowe hity i gry niezależne wykorzystujące NVIDIA DLSS, NVIDIA Reflex i zaawansowane efekty ray tracingu.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Diablo IV już z ray tracingiem. Kolejne tytuły z technologiami RTX

 0