Technologia DLSS od NVIDI, która zadebiutowała na rynku pięć lat temu, okazała się gamechangerem, zwiększając liczbę klatek na sekundę w systemach opartych na RTX przy minimalnej utracie jakości obrazu. Z każdą aktualizacją DLSS jest coraz lepszy, a niedawny update DLSS 3.7 również przynosi udoskonalenia warte odnotowania.
Podczas gdy poprzednie aktualizacje DLSS wprowadziły takie funkcje, jak generowanie klatek i rekonstrukcja promieni, DLSS 3.7 ma nowe ustawienie, które obiecuje znacznie poprawić wydajność skalowania. To nowe ustawienie jest teraz domyślną opcją dla tytułów korzystających z DLSS 3.7.0 i jest ogólnie określane jako preset E (Eager Donkey).
DLSS 3.7 dodaje nowe ustawienie, które obiecuje znacznie poprawić wydajność skalowania.
DLSS 3.7 ulepsza wcześniejsze wersje, zapewniając znacznie wyraźniejszą grafikę, zwiększoną stabilność szczegółów, redukuje ghosting i poprawia stabilność temporalną w zestawieniu z DLSS 3.5. W powyższym filmie YouTube można zobaczyć porównanie DLSS 3.5.10, DLSS 3.6.0 i najnowszej wersji DLSS 3.7.0. Dodatkowo kilku użytkowników Reddita zauważyło znaczną poprawę w Horizon Forbidden West w rozdzielczości 1440p.
Niektórzy użytkownicy Reddita twierdzą również, że nowa wersja DLSS zwiększa liczbę klatek na sekundę w kilku grach, ale by to potwierdzić, trzeba by wykonać stosowne testy. Należy pamiętać, że niektóre gry mogą nie działać tak dobrze z DLSS 3.7, a w niektórych przypadkach może to nawet powodować problemy, takie jak spadek wydajności lub awarie. Dlatego najlepiej poczekać na oficjalne wdrażanie przez deweloperów i zachować ostrożność przed eksperymentowaniem z tą aktualizacją (na co pozwalają takie programy, jak DLSS Swapper i DLSS Tweaks). Chociaż nie jest jasne, kiedy możemy spodziewać się oficjalnej implementacji DLSS 3.7.0 w grach, najnowsze wersje DLSS i Frame Generation można pobrać z Githuba, aby samemu je wypróbować.
Dajcie znać w komentarzach, czy korzystacie na co dzień z DLSS w grach i jeśli tak, to jakie presety ustawiacie najczęściej?
Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 3.7 wprowadza ulepszenia jakości skalowania obrazu