DLSS 3.7 wprowadza ulepszenia jakości skalowania obrazu

DLSS 3.7 wprowadza ulepszenia jakości skalowania obrazu

Technologia DLSS od NVIDI, która zadebiutowała na rynku pięć lat temu, okazała się gamechangerem, zwiększając liczbę klatek na sekundę w systemach opartych na RTX przy minimalnej utracie jakości obrazu. Z każdą aktualizacją DLSS jest coraz lepszy, a niedawny update DLSS 3.7 również przynosi udoskonalenia warte odnotowania. 

Podczas gdy poprzednie aktualizacje DLSS wprowadziły takie funkcje, jak generowanie klatek i rekonstrukcja promieni, DLSS 3.7 ma nowe ustawienie, które obiecuje znacznie poprawić wydajność skalowania. To nowe ustawienie jest teraz domyślną opcją dla tytułów korzystających z DLSS 3.7.0 i jest ogólnie określane jako preset E (Eager Donkey).

DLSS 3.7 dodaje nowe ustawienie, które obiecuje znacznie poprawić wydajność skalowania.

DLSS 3.7 ulepsza wcześniejsze wersje, zapewniając znacznie wyraźniejszą grafikę, zwiększoną stabilność szczegółów, redukuje ghosting i poprawia stabilność temporalną w zestawieniu z DLSS 3.5. W powyższym filmie YouTube można zobaczyć porównanie DLSS 3.5.10, DLSS 3.6.0 i najnowszej wersji DLSS 3.7.0. Dodatkowo kilku użytkowników Reddita zauważyło znaczną poprawę w Horizon Forbidden West w rozdzielczości 1440p.

Niektórzy użytkownicy Reddita twierdzą również, że nowa wersja DLSS zwiększa liczbę klatek na sekundę w kilku grach, ale by to potwierdzić, trzeba by wykonać stosowne testy. Należy pamiętać, że niektóre gry mogą nie działać tak dobrze z DLSS 3.7, a w niektórych przypadkach może to nawet powodować problemy, takie jak spadek wydajności lub awarie. Dlatego najlepiej poczekać na oficjalne wdrażanie przez deweloperów i zachować ostrożność przed eksperymentowaniem z tą aktualizacją (na co pozwalają takie programy, jak DLSS Swapper i DLSS Tweaks). Chociaż nie jest jasne, kiedy możemy spodziewać się oficjalnej implementacji DLSS 3.7.0 w grach, najnowsze wersje DLSS i Frame Generation można pobrać z Githuba, aby samemu je wypróbować.

Dajcie znać w komentarzach, czy korzystacie na co dzień z DLSS w grach i jeśli tak, to jakie presety ustawiacie najczęściej?

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: DLSS 3.7 wprowadza ulepszenia jakości skalowania obrazu

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł