Doom Eternal ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS

Doom Eternal ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS

NVIDIA na dzisiejszej konferencji w ramach Computex ogłosiła nowe gry z obsługą RTX, które będą wykorzystywać technologię ray tracingu i DLSS. Wśród tych produkcji znajdują się naprawdę głośne tytuły, takie jak Red Dead Redemption 2, Rainbow Six: Siege, Doom Eternal i No Man's Sky. Oprócz tego NVIDIA zapowiedziała również kilka nowych gier ze wsparciem dla REFLEX. Zieloni pochwalili się, że już ponad 130 gier i aplikacji wspiera technologie NVIDIA RTX. Wykorzystują one NVIDIA Raytracing, DLSS i Reflex, aby zapewnić wyższą wydajność i lepsze wrażenia wizualne w trakcie rozgrywki. Poszerzenie tej listy o takie mocne produkcje jak RDR 2 czy Doom Eternal na pewno ucieszy sporą rzeszę graczy, którzy posiadają w swoich PC GeForce'y z rodziny RTX, ale z drugiej strony AMD właśnie zapowiedziało odpowiedź na DLSS, która jest otwartym standardem, działającym praktycznie na wszystkich kartach (zarówno Radeon, jak i GeForce). 

NVIDIA na dzisiejszej konferencji w ramach Computex ogłosiła nowe gry z obsługą RTX, które będą wykorzystywać technologię ray tracingu i DLSS. 

Pierwszym tytułem, który otrzyma obsługę NVIDIA RTX, jest Red Dead Redemption 2. Wielokrotnie nagradzany tytuł Rockstar wkrótce otrzyma obsługę DLSS 2.1. Wraz z Red Dead Redemption 2, NVIDIA wprowadza technologię DLSS 2.1 do Rainbow Six: Siege i No Man's Sky. Inne popularne tytuły, które obsługują implementację ray tracingu w ramach RTX od NVIDII to Icarus i Dying: 1983. Zupełnie nowe tytuły, które obsługują technologię NVIDIA Reflex to z kolei War Thunder, Naraka Bladepoint, CFHD i Escape from Tarkov. Jedną z najważniejszych zapowiedzi podczas przemówienia było to, że Doom Eternal otrzyma wsparcie dla raytracingu RTX. Pełen akcji FPS oferuje już ponad 100 klatek na sekundę w rozdzielczości 4K dzięki kartom graficznym NVIDIA GeForce RTX 30, więc z włączonym Raytracingiem i obsługą DLSS możemy oczekiwać wyższej wydajności i jeszcze lepszych efektów wizualnych niż kiedykolwiek wcześniej.

DOOM Eternal zadebiutował w zeszłym roku, ciesząc się uznaniem krytyków i uwielbieniem fanów, którzy doceniają dynamiczną akcję, spektakularną grafikę i oldschoolową rozgrywkę. Wraz ze wsparciem dla śledzenia promieni w czasie rzeczywistym gra będzie prezentować się jeszcze bardziej spektakularnie, a DLSS zadba o odpowiednio wysoką wydajność. DLSS (Deep Learning Super Sampling) to przełomowa technologia renderowania AI, która zwiększa liczbę klatek na sekundę przy użyciu dedykowanych rdzeni Tensor w procesorach graficznych GeForce RTX. DLSS wykorzystuje moc sieci neuronowej do głębokiego uczenia, aby zwiększyć płynność i generować ostry obraz w grach i choć pierwsza generacja tej techniki pozostawiała wiele do życzenia, to druga spełniła pokładane w niej nadzieje.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Doom Eternal ze wsparciem dla ray tracingu i DLSS

 0