BioWare nie zamierza wzbogacać Dragon Age: The Veilguard o dodatki. Studio nie planuje też remasterować starszych odsłon serii, a powodem jest silnik, na którym działają dwie pierwsze części.
Żyjemy w czasach remasterów oraz remake'ów. Deweloperzy wolą mniejszym nakładem sił i kosztów odświeżyć starszą grę niż robić coś zupełnie nowego. BioWare nie chce podążać w tym kierunku i przyznaje, że nie dostaniemy remasterów dwóch pierwszych odsłon serii Dragon Age. Powodem ma być silnik Eclipse.
BioWare nie przygotuje remasterów pierwszych odsłon Dragon Age. Powodem są problemy techniczne.
John Epler, dyrektor kreatywny BioWare w rozmowie z serwisem Rolling Stone odniósł się także do kwestii remasterów Dragon Age. Twórca przyznał, że chociaż studio chciałoby takowe zrobić, to gracze ich nie dostaną.
Pierwsze odsłony stworzono z wykorzystaniem Eclipse Engine, a to zdaniem Eplera stanowi przeszkodę w przenoszeniu gier na inny silnik czy dokonywaniu zmian graficznych.
Ponadto na przestrzeni lat w BioWare doszło do wielu przetasowań kadrowych, z firmy odeszli ludzie, którzy mieli doświadczenie z Eclipse Engine, natomiast teraz jedną z niewielu osób znających to narzędzie jest wspomniany dyrektor kreatywny. Nie ma więc odpowiedniej grupy deweloperów, którzy zajęliby się remasterami. To kolejny kłopot.
Nie należy wykluczyć, że studio w przyszłości zmieni zdanie i odświeży trylogię Dragon Age.
Pokaż / Dodaj komentarze do: O remasterach poprzednich odsłon Dragon Age możesz zapomnieć. Wszystko przez Eclipse