HPE wykryło błąd w dyskach SSD dla przedsiębiorstw, który powoduje przedwczesną awarię urządzeń. Firma wydała biuletyn pomocy technicznej, w którym opisano aktualizację oprogramowania układowego, aby zapobiec awarii dysku po dokładnie 32768 godzinach. Urządzenia SSD dotknięte problemem przedwczesnej awarii to niektóre z urządzeń HPE SAS. HPE zostało poinformowane o problemie od producenta dysków SSD, który ogłosił, że dotknięte problemem jest oprogramowanie firmware niektórych dysków SSD SAS stosowanych w wielu serwerach HPE i pamięci masowych, w tym HPE ProLiant, Synergy, Apollo, JBOD D3xxx, D6xxx, D8xxx, MSA, StoreVirtual 4335 i StoreVirtual 3200.
Niektóre serwerowe dyski SSD od HPE ulegają awarii po dokładnie 32768 godzinach, bez możliwości odzyskania danych.
Firma HPE wydała zaktualizowane oprogramowanie układowe HPD8, które uważa się za krytyczną poprawkę wymaganą do rozwiązania problemu z awarią. HPE zdecydowanie zaleca, aby użytkownicy z danym dyskiem niezwłocznie zaktualizowali oprogramowanie do nowej wersji, aby zapobiec awariom i potencjalnej utracie danych. Firma ostrzega, że zlekceważenie tych informacji spowoduje awarię dysku po 32768 godzinach pracy i będzie wymagać przywrócenia danych z kopii zapasowej.
Jeśli klienci zignorują te wskazówki, HPE podkreśla, że muszą zaakceptować ryzyko przyszłych błędów związanych z wadą Problem dotyczy dysków SSD z oprogramowaniem układowym sprzed HPD8. Po wystąpieniu awarii nie da się odzyskać ani dysku SSD, ani zapisanych na nim danych. Aby użytkownicy mogli określić całkowitą liczbę przepracowanych przez urządzeni godzin, zaleca się odwiedzenie strony Smart Storage Administrator. Firma HPE udostępniła pełną listę urządzeń, których dotyczy problem awarii, w biuletynie pomocy dotyczącej tego tematu.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Dyski HPE SSD ulegają awarii po konkretnej liczbie przepracowanych godzin