EA podaje datę premiery Anthem i pierwsze informacje na temat Battlefielda

EA podaje datę premiery Anthem i pierwsze informacje na temat Battlefielda

Electronic Arts pochwaliło się swoimi wynikami za ubiegły rok finansowy (zakończony 31 marca) i w trakcie spotkania z inwestorami ujawniło co nieco na temat dwóch najbardziej wyczekiwanych produkcji z jej stajni, czyli Anthem oraz nowego Battlefielda.

Zacznijmy od flagowego shootera EA, za którym stoi studio DICE. Dyrektor generalny Andrew Wilson potwierdził, że gra trafi na rynek w trzecim kwartale (najprawdopodobniej będzie to październik) ich roku finansowego. Gra oferować ma nowy unikalny tryb, dostarczać nowe wyzwania oraz typową dla serii ogromną skalę multiplayerowych starć, a wbrew obawom i branżowym trendom nie zabraknie tu także kampanii single-player. Te w Battlefieldzie przeważnie nie oferują zbyt wysokiego poziomu, ale mimo wszystko jest to pozytywna wiadomość, a po cichu liczymy, że tym razem przygoda dla jednego gracza będzie bliższa temu, co oferowała podseria Bad Company. Poza tym gra, podobnie jak Battlefield 1, traktowana będzie jak usługa, dzięki czemu możemy liczyć na długie nieustające wsparcie po premierze. Warto przypomnieć, że niedawne przecieki sugerowały pojawienie się w grze trybu battle royale i może o to chodziło CEO EA, gdy wspominał o "unikalnym" trybie.   

Nowy Battlefield oferować ma nowy unikalny tryb, a wbrew obawom i branżowym trendom nie zabraknie tu także kampanii single-player

Jeśli zaś chodzi o Anthem, to gra praktycznie w każdym wymiarze oferować ma coś nowego, czy to chodzi o historię, kooperację, piękne środowisko czy nieustannie zmieniającą się rozgrywkę. Tytuł określany jest jako "fantastyczne towarzyskie przeżycie" i projektowany ma być wokół gracza. Na konkrety zapewne będziemy musieli poczekać na EA Play i targi E3, ale dowiedzieliśmy się, że gra zadebiutować ma na rynku pod koniec bieżącego roku fiskalnego, czyli w marcu 2019 roku. Poza tym "Elektronicy" pochwalili się, że A Way Out pod koniec kwartału dobijało do 2 mln graczy, a 18 mln użytkowników zapoznało się z trybami sieciowymi w FIFA 18 i Madden NFL 18, co oznacza wzrost o 75% względem roku poprzedniego. Na obecnej generacji konsol marka EA Sports rozrosła się już do blisko 90 mln graczy, a generalnie ostatni rok był bardzo dobry dla EA (pomimo powszechnej krytyki firmy w kontekście mikrotransakcji). Przedsiębiorstwo zanotowało rekordowe przychody rzędu 5,2 mld USD, z czego 3,5 mld USD pochodziło ze sprzedaży cyfrowych dóbr.   

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: EA podaje datę premiery Anthem i pierwsze informacje na temat Battlefielda

 0