Elon Musk wymaga od pracowników Twittera „hardkorowego” zaangażowania albo żegna

Elon Musk wymaga od pracowników Twittera „hardkorowego” zaangażowania albo żegna

Twitter może stracić jeszcze więcej pracowników po masowych zwolnieniach, które zmniejszyły o połowę liczbę osób zatrudnionych w firmie. Według The Washington Post, Elon Musk postawił pozostałym członkom personelu ultimatum i poprosił ich o zobowiązanie się do „niezwykle hardkorowego” Twittera w przyszłości. „Jeśli jesteś pewien, że chcesz być częścią nowego Twittera, kliknij tak na poniższy link” – podobno napisał miliarder w e-mailu z linkiem do formularza online.

Co oznacza „ekstremalnie hardcorowy” Twitter? Artykuł niestety nie zagłębił się w szczegóły oczekiwań Muska, ale dyrektor najwyraźniej powiedział, że oznacza to „pracę przez długie godziny z dużą intensywnością”. Dodał: „Tylko wyjątkowe wyniki będą stanowić ocenę pozytywną”. Nie jest do końca jasne, czy ruch ten jest legalny dla pracowników w krajach, w których obowiązują rygorystyczne przepisy prawa pracy. Niezależnie od tego w e-mailu napisano, że ci, którzy nie podpiszą formularza do godziny 17:00 w czwartek, 17 listopada, czyli dziś, zostaną zwolnieni i otrzymają trzymiesięczną odprawę.

Twitter może stracić jeszcze więcej pracowników po masowych zwolnieniach, które zmniejszyły o połowę liczbę osób zatrudnionych w firmie.

Elon Musk romansuje z Google, a konkretniej… żoną jednego z założycieli?

Oprócz doniesień o tym nietypowym e-mailu od Muska, The Washington Post napisało, że Twitter przeprowadzi dogłębną analizę na temat uruchomienia subskrypcji Blue za 8 USD, starając się zrozumieć, dlaczego i jak doprowadziło to do napływu osób, które podszywają się pod znane osobistości i marki. W związku  doniesieniami o takich przypadkach Twitter musiał zawiesić usługę subskrypcji. Musk właśnie ogłosił wczoraj, że firma przekłada powrót weryfikacji Blue do 29 listopada, aby upewnić się, że wszystko gra. 

The Washington Post widziało również wewnętrzne informacje i dane skompilowane zewnętrznie przez programistę, które pokazały, że Twitter Blue miał tylko około 150 000 użytkowników do czasu wstrzymania subskrypcji. To niewielki ułamek z 238 milionów aktywnych użytkowników dziennie, których Twitter posiadał w drugim kwartale 2022 roku i jeśli taka liczba się utrzyma, to usługa przyniesie tylko 14,4 miliona dolarów rocznych przychodów.

Ponadto nowa subskrypcja Blue może potencjalnie wpłynąć na przychody z reklam na platformie. Twitter zarobił 79 procent swoich przychodów z reklam w USA od zaledwie 10 procent swoich najbardziej wartościowych użytkowników, przy czym 1 procent najlepszych przynosił usłudze 40 dolarów miesięcznie. Jednak to oni najczęściej płacą za subskrypcję, co oznacza, że ​​będą widzieć mniej reklam jako jeden z przywilejów.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Elon Musk wymaga od pracowników Twittera „hardkorowego” zaangażowania albo żegna

 0