Elon Musk wyznaczył datę powrotu płatnej weryfikacji Twitter Blue

Elon Musk wyznaczył datę powrotu płatnej weryfikacji Twitter Blue

Elon Musk wyznaczył datę powrotu płatnej weryfikacji Twitter Blue na 29 listopada. Co prawda funkcja ta pojawiła się już na Twitterze zaledwie kilka dni temu, ale okazała się ogromnym fiaskiem, gdyż firma musiała wstrzymać jej wdrażanie po tym, jak platforma została opanowana przez żartownisiów i oszustów podszywających się pod marki, celebrytów i inne znane konta.

Musk zapowiedział, że data powrotu została ustalona, ​​aby dać firmie wystarczająco dużo czasu, żeby „upewnić się, że wszystko działa na tip-top”. Musk nie powiedział, jakie zmiany zostaną zaimplementowane wraz z ponownym uruchomieniem Blue, ale firma już przywróciła „oficjalne” etykiety, starając się uspokoić reklamodawców. Nowy szef Twittera dodał, że zweryfikowani użytkownicy nie będą mogli zmienić swoich wyświetlanych nazw bez utraty weryfikacji „dopóki nazwa nie zostanie potwierdzona przez Twittera w celu spełnienia Warunków korzystania z usługi”.

Elon Musk wyznaczył datę powrotu płatnej weryfikacji Twitter Blue na 29 listopada.

Twitter, który tracił reklamodawców jeszcze przed uruchomieniem płatnej weryfikacji, od czasu nieudanego wdrożenia Twitter Blue odnotował jeszcze większy odpływ marek płacących za reklamy. Oprócz „oficjalnych” etykiet Musk zaproponował wcześniej także, że firmy mogą lepiej identyfikować oficjalne konta, sugerując, że organizacje będą w stanie „zidentyfikować, które inne konta na Twitterze są z nimi faktycznie powiązane”. Nie jest jasne, jak ten pomysł ma się do nowych planów weryfikacji Twittera.

Musk został również zapytany, czy znikają starsze oznaczenia dla oficjeli niekorporacyjnych/rządowych. Odpowiedział: „Wszystkie nieopłacone starsze niebieskie etykiety zostaną usunięte za kilka miesięcy”.

Oznaczenie zweryfikowanego konta na Twitterze było pierwotnie używane tylko do uwierzytelniania znanych kont, takich jak politycy, celebryci, dziennikarze i inne osoby publiczne. Następnie zostało udostępnione wszystkim za 8 USD miesięcznie w ramach nowej subskrypcji Twitter Blue po tym, jak Musk przejął platformę. To był jego sposób, aby serwis stał się bardziej rentowny i dawał większą „władzę ludziom”. Start nowej usługi okazał się jednak dużą porażką, ponieważ bardzo szybko udowodniono, że bez większego problemu niepożądane osoby mogą zweryfikować się jako oficjalne konta znanych osób lub marek, podszywając się pod nie. Na przykład fałszywe konto Nintendo of America opublikowało zdjęcie Mario pokazującego środkowy palec, a zweryfikowane konto LeBrona Jamesa napisało tweeta z prośbą o transfer.

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: Elon Musk wyznaczył datę powrotu płatnej weryfikacji Twitter Blue

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł