11 bit studios prezentuje narzędzie do moddowania, które będzie obecne we Frostpunk 2. Wydawca ogłosił, iż Frostkit w wersji beta zostanie udostępniony w momencie premiery.
Frostpunk 2 ma obsługiwać mody i to już w chwili wydania, o czym poinformowali twórcy przy okazji udostępnienia nowego zwiastuna gry. Warto przypomnieć, iż pierwsza odsłona serii z racji zastosowanego silnika miała pod tym względem pewne ograniczenia. Jednak jak powiedział dyrektor techniczny Frostpunk 2, Szymon Jabłoński przejście na Unreal Engine 5 wyeliminowało te limity.
Twórcy prezentują narzędzie do modyfikowania Frostpunk 2
Gracze dzięki Frostkit będą mogli tworzyć własne mapy, wypełniać je zrobionymi przez siebie modelami, a nawet generować nowe miasta — starożytne, kosmiczne lub różniące się na tysiące innych sposobów od oryginalnego otoczenia mroźnej apokalipsy — w oparciu o własne scenariusze.
Zwiastun prezentujący narzędzie do modyfikowania Frostpunk 2, stworzone we współpracy z mod.io, oferuje przedsmak jego możliwości.
Wersja beta narzędzia do modowania zapewni społeczności dostęp do większości funkcji, chociaż będą one iteracyjnie aktualizowane na podstawie opinii społeczności.
Frostpunk 2 ukaże się na PC 20 września i zostanie udostępniony już pierwszego dnia w PC Game Pass. Premiera na konsole PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S nastąpi w 2025 roku.
Edycja Digital Deluxe, która obejmuje dostęp do trzech jeszcze niezapowiedzianych DLC i różnych przedmiotów, pozwoli graczom zagrać w grę 72 godziny wcześniej, począwszy od 17 września.
Pokaż / Dodaj komentarze do: Frostpunk 2 ze wsparciem modów. Twórcy prezentują nowe narzędzie