ASUS ma nową ciekawą kooperację. Tym razem z... KFC

ASUS ma nową ciekawą kooperację. Tym razem z... KFC

Świat technologii i fast foodów znów się spotyka, tym razem za sprawą nietypowej współpracy ASUS-a i KFC w Chinach. W ramach kampanii „Fortress of Faith” wprowadzono do menu dwie limitowane wersje burgerów Wagyu, które wyróżnia nie tylko wyjątkowy smak, lecz także charakterystyczne logo ROG wypalone na bułce.

Nowe burgery ASUS x KFC Chiny podawane są w specjalnych, firmowanych pudełkach, a wypalone na wierzchu bułki logo Republic of Gamers to nie tylko kulinarny detal, ale także wyraźny sygnał dla wszystkich wokół, że właśnie jesz burgera stworzonego z myślą o… graczach.

Nowe burgery ASUS x KFC Chiny podawane są w specjalnych, firmowanych pudełkach, a na wierzchu bułki wypalone jest logo Republic of Gamers.

W ofercie pojawiły się dwa zestawy. Pierwszy, za 39,90 juana (ok. 19 zł), zawiera burgera, cztery kawałki kurczaka, portugalską tartę jajeczną oraz napój. Drugi, za 42,90 juana (ok. 21,60), oferuje limitowaną wersję burgera wraz z unikalnym zestawem keycapów na klawiaturę.

Durian czy klasyka?

Burgery przygotowano w dwóch wersjach smakowych. Pierwszy wariant, nazwany „Durian Multi-Cheese Juicy Wagyu Burger”, zawiera 120 gramów wołowiny Wagyu, ser, sałatę oraz specjalny sos z duriana, owocu znanego ze swojego intensywnego aromatu, który wzbudza skrajne emocje wśród konsumentów. Dla osób mniej odważnych kulinarnie, dostępny jest „Classic Wagyu Burger - Smokey Cheese Flavor”, czyli klasyczna odsłona burgera Wagyu z wędzonym serem.

Choć kampania dopiero wystartowała, chiński portal ITHome donosi, że zainteresowanie burgerami ASUS x KFC przerosło oczekiwania. W wielu lokalach w całych Chinach limitowane burgery wyprzedały się już w pierwszych godzinach sprzedaży.

Technologia i fast food – duet idealny?

To nie pierwszy raz, gdy świat gamingu łączy siły z gastronomią. Wcześniej widzieliśmy m.in. współpracę Pizza Hut, która stworzyła „PIZZAWARMR” – urządzenie montowane na konsoli PlayStation 5, mające utrzymywać pizzę w cieple. Nie można też zapomnieć o słynnej KFC Console, która miała łączyć granie w 4K przy 120 FPS z… podgrzewaniem kurczaka.

Wszystko wskazuje na to, że takie akcje spełniają swoją rolę. A jeśli można połączyć gamingową zajawkę z dobrze wysmażonym burgerem Wagyu, trudno się dziwić, że fani ustawiają się w kolejce.

Obserwuj nas w Google News

Tagi

GamingASUS

Pokaż / Dodaj komentarze do: ASUS ma nową ciekawą kooperację. Tym razem z... KFC

 0
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł
Kolejny proponowany artykuł