GeForce RTX 2080 Ti i GeForce RTX 2080 - wyciekły testy z wielu gier w 4K

GeForce RTX 2080 Ti i GeForce RTX 2080 - wyciekły testy z wielu gier w 4K

Do sieci przedostał się oficjalny poradnik NVIDII, przeznaczony w teorii tylko dla oczu recenzentów najnowszych kart graficznych RTX 20. Podane w tym przewodniku słupki wydajności ukazano tylko i wyłącznie w celach poglądowych, jako odniesienie do własnych testów. Trzeba oczywiście mieć na uwadze, że wyników nie można brać w 100 procentach jako wyznacznik wydajności kart, jako że są to wewnętrzne testy producenta, poza tym każdy recenzent ma swoją własną metodologię przeprowadzania testów, inne scenariusze, sprzęt testowy i listę gier. Przedstawione wykresy prezentują wyniki wydajności kart GeForce RTX 2080 Ti oraz GeForce RTX 2080 w odniesieniu do poprzedniej generacji GTX 1080 Ti oraz GTX 1080. Testy przeprowadzono na rekomendowanych przez NVIDIĘ grach. Warto tutaj zwrócić uwagę na słowo: rekomendowanych, jako że nie uświadczycie tutaj gier, w których RTX'y mogłyby słabo wypaść, bądź w bezpośrednich porównaniach nie prezentować pożądanego skoku wydajności, zwłaszcza w odniesieniu do konkurencji.

W przewodniku dla recenzentów kart RTX, NVIDIA wykorzystuje tylko i wyłącznie rozdzielczość 4K. Także wszystkie testy poza  VRMark Cyan Room były przeprowadzone w rozdzielczości 3840×2160, żeby pokazać, że faktycznie seria RTX 2080 zaprojektowana została z myślą o 4K, tak jak mówiły wcześniej prezentowane dokumenty. NVIDIA przeprowadziła testy na mocnej (nie ma się co przecież dziwić) konfiguracji, obejmującej: płytę główną X299 Rampage VI Apex, procesor Intel Core i9-7900X 3.3 GHz, pamięci Corsair 16GB DDR4 (nie podano częstotliwości), system Windows 10 (v1803), sterowniki NVIDIA 411.38.

Ustawienia w jakich testowano gry:

DirectX 12 Games

  • Battlefield 1 – Ultra Preset
  • Hitman – Highest Settings
  • Shadow of the Tomb Raider – Very High Preset, TAA
  • Star Wars: Battlefront II – Ultra Preset

DirectX 11 Games

  • Call of Duty: WWII – Render Resolution: Native, Pre-T2X Resolution: Native, Post Process AA: Filmic SMAA T2x, Texture Resolution: Extra, Normal Map Resolution: Extra, Specular Map Resolution: Extra, Sky Resolution: Normal, Shader Preload: On, Anisotropic Filtering: High, Shadows: On, Shadow Map Resolution: Extra, Shadow Depth: High, Screen Space Shadows: Always On, Screen Space Reflections: High, Cache Sun Shadow Maps: On, Depth of Field: High, Motion Blur: High Quality, Screen Space Ambient Occlusion: Hemo AO, Medium Distance Ambient Occlusion: On, Surface Scattering: On
  • F1 2018 – Ultra Preset, TAA, AF: 16x
  • Mass Effect: Andromeda – Ultra Preset
  • Middle-earth: Shadow of War – Ultra Preset
  • PlayerUknown’s Battlegrounds – Ultra Preset
  • Rainbow Six Siege – Ultra Preset
  • The Witcher 3 – Ultra Preset

Vulkan Games

  • Wolfenstein 2: The New Colossus – Mein leben Preset

DirectX 12 Synthetic Benchmarks

  • 3DMark – Timespy Extreme
  • VRMark – Cyan Room

 

Obserwuj nas w Google News

Pokaż / Dodaj komentarze do: GeForce RTX 2080 Ti i GeForce RTX 2080 - wyciekły testy z wielu gier w 4K

 0